پنجره دوجداره با کیفیت

پنجره دوجداره با کیفیت

یک پنجره دوجداره با کیفیت دارای چندین ویژگی کلیدی است برای همین اجزای مهم این محصول را با بررسی کرده و این نوع از لایه های دوگانه شیشه..
پنجره دوجداری اقتصادی

پنجره دوجداره اقتصادی

با درک نیاز به گزینه های مقرون به صرفه بدون به خطر انداختن کیفیت، خرید پنجره دوجداره اقتصادی می تواند گزینه خوب برای افراد تلقی شود.
تعمیر درب و پنجره دوجداره

تعمیر درب و پنجره دوجداره

تعمیر درب و پنجره دوجداره ممکن است بعد از سال ها صورت بگیرد که در این صورت از خدمات پنسروین میتوانید شبرای تعمیر پنجره های دوجداره کمک بگیرید.
نصب پنجره دوجداره کشویی وین تک

نصب پنجره دوجداره کشویی وین تک

نصب پنجره کشویی وین تک یا همان پنجره کشویی با نام تجاری وین تک یک فرایند دقیق و متخصصانه است. درباره مراحل نصب پنجره کشویی وین تک.
دستگیره های پنجره دوجداره

دستگیره های پنجره دوجداره مدرن چگونه کار می کنند؟

دستگیره های پنجره دوجداره، دستگیره هایی هستند که برای پنجره هایی با دو شیشه و سیستم دوجداره استفاده می شوند. این دستگیره ها عمدتاً از جنس آلیاژ آلومینیومی.
قیمت پنجره دوجداره حفاظ دار

قیمت پنجره دوجداره حفاظ دار

قیمت پنجره دوجداره حفاظ دار، پنجره‌ای است که دارای دو لایه شیشه با فاصله‌ای میان آن‌هاست و به دلیل این فاصله، حرارت و صدا را به خوبی جذب و عبور نمیدهد.
مدل درب دوجداره ورودی

مدل درب دوجداره ورودی

مدل درب دوجداره ورودی دارای دو پنل دروازه‌ای متحرک است که از جنس فلزی یا چوبی می‌تواند باشد. این درب‌ها معمولاً در ورودی‌های بزرگی مانند ورودی اصلی.
قیمت پنجره دوجداره در کرج

قیمت پنجره دوجداره در کرج

قیمت پنجره دوجداره در کرج در ابعاد مختلف متفاوت می باشد به همین دلیل نمی شود به طور دقیق قیمت پنجره دوجداره در کرج را ذکر کرد حتما پیمانکار و متخصص از محل موردنظر باید بازدید کنند تا بتوانند هزینه را به طور دقیق بیان کنند. پنجره‌ های دوجداره پنجره هایی هستند
هافمن سرویس

هافمن سرویس با گروه پنسروین

هافمن سرویس خدمات نصب و اجرای پنجره های دوجداره هافمن و تعویض قاب و فریم جدید متناسب با ساختمان شما را در پنسروین مدیریت میکند.
عرق و بخار پنجره دوجداره

چرا پنجره دوجداره عرق میکند؟

میزان بروز عرق و بخار پنجره دوجداره بسیار کم تر از پنجره های عادی است. این موضوع را می توان یکی از امتیازات این گونه پنجره ها به نسبت پنجره های دیگر دانست.
توری پلیسه ای طرح دار

توری پلیسه ای طرح دار

توری پلیسه ای طرح دار علاوه بر محافظت در برابر حشرات نقش بسزایی در دکوراسیون و زیبایی خانه و محل کار دارد. این توری ها این روزها بسیار پرطرفدارند.
پنجره دوجداره در فصل سرما

پنجره دوجداره در فصل سرما

پنجره دوجداره در فصل سرما یکی از بهترین عایق بندی ها برای جلوگیری از هدر رفت گرمای محیط است. همچنین در میزان مصرف سوخت و کاهش هزینه ها نیز تاثیرگذار است.
مقایسه پنجره وین تک با ویستا بست

مقایسه پنجره وین تک با ویستا بست

مقایسه پنجره وین تک با ویستا بست ما را به این نتیجه می رساند که این دو پنجره سالهاست توانسته اند در بازار ایران جای خود را باز کنند.
پنجره سه جداره

پنجره سه جداره

پنجره سه جداره یکی دیگر از انواع پنجره است. تبدیل پنجره دوجداره به سه جداره به راحتی امکانپذیر است که در اینجا به این مساله می پردازیم.
درزگیری پنجره دوجداره

درزگیری پنجره دوجداره

درزگیری پنجره دوجداره بهترین راه جهت دستیابی به آرامش صوتی در خانه است. همچنین با این روش به راحتی می توان موقعیت تثبیت شده ای را در خانه خود ایجاد کرد.
پنجره رنگی هافمن

پنجره رنگی هافمن

پنجره رنگی هافمن، گزینه های متنوعی را برای تکمیل طراحی هر ساختمانی ارائه می دهد و این امکان را فراهم می آورد تا صاحب خانه ها با طراحی روز دنیا پیش بروند.
پنجره دوجداره طرح دار

پنجره دوجداره طرح دار

پنجره دوجداره طرح دار با داشتن شیشه های تزئینی، چهره ای متمایز به ساختمان شما خواهد بخشید. زیبایی این نوع پنجره با لمس کردن نیز قابل درک است.
جابجایی پنجره دوجداره

مراحل عملیات جابجایی پنجره دوجداره

جابجایی پنجره دوجداره باید توسط افراد متخصص انجام گیرد. امروزه با هدف های مختلفی می توان این نوع پنجره را جابجا کرد، از اینرو لازم است اصولی جابجا شوند.
روش نخ کشی توری پلیسه

روش نخ کشی توری پلیسه

نخ کشی توری پلیسه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. نخ کشی یکی از قسمت های بسیار مهم در ساخت توری پلیسه ای به شمار می آید.
مقایسه پنجره دوجداره هافمن با وین تک

مقایسه پنجره دوجداره هافمن با وین تک

مقایسه پنجره دوجداره هافمن با وین تک از جنبه های مختلف مانند پروفیل آن، قیمت هر دو نوع پنجره دوجداره و... کمک می کند تا انتخاب بهتری داشته باشیم.
چگونه پنجره دوجداره را تمیز کنیم؟

چگونه پنجره دوجداره را تمیز کنیم؟

چگونه پنجره دوجداره را تمیز کنیم؟ در جواب باید گفت شما می توانید با روش های مختلفی پنجره را شستشو دهید. ما از روش های مدرن جهت شستشوی پنجره استفاده می کنیم.
پنجره ویستابست طرح چوبی

پنجره ویستابست طرح چوبی

پنجره ویستابست طرح چوبی از زیبایی و اصالت خاصی برخوردار است. این نوع پنجره توانسته است در معماری و ساختمان جایگاه خاصی را به خود اختصاص دهد.
تعمیر توری پنجره دوجداره

تعمیر توری پنجره دوجداره

تعمیر توری پنجره دوجداره یک امر ضروری برای استفاده بهتر از این نوع پنجره ها است. تعمیر توری پنجره کار هر کسی نیست و به دانش و تخصص در این زمینه نیاز دارد.
توری پلیسه مگنتی

توری پلیسه مگنتی

توری پلیسه مگنتی، آکاردئونی یا تاشو یکی از انواع جدید توری های در و پنجره است. در این مدل از آهن ربا برای اتصال توری به قاب مورد نظر استفاده می شود.
پنجره ویستابست رنگی

پنجره ویستابست رنگی

پنجره ویستابست رنگی امروزه با استقبال بی نظیری مواجه شده است. این پنجره ها به خاطر زیبایی که دارند در معماری ایرانی جایگاه خاصی را به خود اختصاص داده اند.
پنجره دوجداره کشویی هافمن

پنجره دوجداره کشویی هافمن

پنجره دوجداره کشویی هافمن یک نوع از پنجره های دوجداره تولید شده توسط شرکت پنسروین است که دارای ویژگی ها و کاربردهای خاصی می باشد.
کیفیت پنجره دوجداره وین تک

کیفیت پنجره دوجداره وین تک

کیفیت پنجره دوجداره وین تک به عوامل متعددی بستگی دارد از جمله این عوامل می توان به پروفیل ها، یراق آلات، شیشه بکار رفته در ساخت پنجره و... اشاره نمود.
آموزش نصب توری پنجره دوجداره

آموزش نصب توری پنجره دوجداره

آموزش نصب توری پنجره دوجداره در برخی موارد ما را از مراجعه به نصاب توری پنجره دوجداره بی نیاز می کنه. اما در برخی موارد خاص بهتر است از نصاب ماهر کمک بگیریم
پنجره دوجداره دست دوم

پنجره دوجداره دست دوم

پنجره دوجداره دست دوم بر حسب منطقی بودنشان گزینه مناسبی جهت تعویض پنجره معمولی با دوجداره هستند، برای خرید واستعلام قیمت با پنسروین تماس بگیرید.
تفاوت پنجره آلومینیومی با پنجره upvc

تفاوت پنجره آلومینیومی با پنجره upvc

تفاوت پنجره آلومینیومی با پنجره upvc، پنجره آلومینیومی و یو پی وی سی تفاوت ها و شباهت هایی با هم داشته که باعث می شود هر کدام کاربردهای خود را دشته باشند.
پنجره دوجداره لمینیت طرح چوب

پنجره دوجداره لمینت طرح چوب

پنجره دوجداره لمینت طرح چوب به پنجره های اطلاق می شود که پروفیل آنها بوسیله روکش لمینت پوشیده شود. این نوع پنجره دوجداره کاربردهای خاصی دارد.
ضریب انتفال حرارت و صدا در پنجره دو جداره

ضریب انتفال حرارت و صدا در پنجره دو جداره

ضریب انتفال حرارت و صدا در پنجره دو جداره به عوامل مختلفی وابسته است که یکی از این عوامل نوع پروفیل است که استاندرترین حالت ان نیز بررسی میشود.
بهترین توری برای پنجره دو جداره

بهترین توری برای پنجره های دوجداره

بهترین توری برای پنجره دوجداره ، توری پلیسه میباشد که قابل انعطاف بوده و از ورود حشرات موضی جلوگیری میکند و نحوه ساخت و اجرا توسط پنسر وین انجام میشود.
حفاظ پنجره دوجداره

حفاظ پنجره دوجداره

حفاظ پنجره دوجداره را می توان برروی پنجره پی وی سی نصب نمود. معمولا حفاظ ها بوسیله یک سری ابزارک های بسیار کاربردی مانند پروفیل بر روی پنجره، نصب می گردند.
استانداردهای پنجره upvc

استانداردهای پنجره upvc

استاندارد های پنجره upvc معمولا بر اساس عوامل مختلف و نحوه کاربری پنجره ها تعریف می گردند. برای مثال درب و پنجره هایی که در تراز و کف قرار دارند.
یراق آلات پنجره دو جداره

یراق آلات پنجره دو جداره

یراق آلات پنجره دو جداره یک طرفه، دارای بازشویی یکطرفه می باشد. در این نوع پنجره باز شدن بر روی یک محور افقی می باشد. یراق آلات ویژگی های دیگری نیز دارند.
رگلاژ پنجره دو جداره

رگلاژ پنجره دو جداره

رگلاژ پنجره دو جداره کاری دشوار و تخصصی می باشد. تعمیرکاران ما با تکیه بر دانش و تجربه خود، تمام تلاش خود را در جهت رگلاژ پنجره های upvc به کار می بردند.
ساخت پنجره دو جداره

نحوه ساخت و تولید پنجره دو جداره

ساخت پنجره دو جداره و آشنایی با مراحل ساخت پنجره دو جداره و یراق آلات به کار رفته در ساخت آن یکی دیگر از نکات آشنایی با این نوع پنجره ها است.
پروفیل upvc

رتبه بندی انواع پروفیل upvc

پروفیل upvc زمانی که مورد بررسی قرار می گیرند، ابتدا باید به برندهای مواد اصلی تولید دقت کنیم. تحقیق در کیفیت مواد اولیه تشکیل دهنده بسیار مهم است.
ماندگاری پنجره دو جداره

بررسی طول عمر و ماندگاری پنجره دو جداره

ماندگاری پنجره دو جداره به عوامل متعددی همچون یراق آلات استفاده شده در پنجره دو جداره و نحوه اتصالات قطعات به یکدیگر بستگی دارد.
شیشه صنعتی دو جداره

شیشه صنعتی دو جداره

شیشه صنعتی دو جداره استاندارد از محصولاتی است که نقش بسیار مهمی در صنایع ساختمان سازی داشته و در کیفیت آنها بسیار موثر می باشد.
عایق بودن صدا در شیشه دو جداره

آیا عایق بودن صدا در شیشه دو جداره واقعیت دارد؟

عایق بودن صدا در شیشه دو جداره به فاصله دو شیشه و گاز موجود بین شیشه ها مربوط می شود و ویژگی های شیشه دو جداره باعث استفاده در ساختمان های نوساز شده.
اسپیسر شیشه دو جداره

کاربرد و ویژگی های اسپیسر شیشه دو جداره

اسپیسر شیشه دو جداره چیست؟ قاب آلومینیومی که شیشه دو جداره در آن قرار می گیرد اسپیسر نامیده می شود. شیشه دوجداره نقش عایق صوت و حرارت دارد.
شیشه دو جداره سنتی

نصب طرح های شیشه دو جداره سنتی

شیشه دو جداره سنتی رنگی به گونه ای ساخته می شود که ضمن رعایت زیبایی و حفظ فضای خاص از امکانات عایق صوتی و حرارتی این نوع شیشه، استفاده می شود.
ضخامت پنجره دو جداره

تاثیر رعایت استاندارد ها در ضخامت پنجره دو جداره

ضخامت پنجره دو جداره در حفظ دمای محیط بسیار مهم است. هر چه ضخامت پنجره دو جداره بیشتر باشد، معمولاً عایق صوتی و حرارتی بهتری هست.
رنگبندی پنجره های دو جداره

رنگبندی پنجره های دو جداره

رنگبندی پنجره های دو جداره بسیار متنوع است و به ما کمک می کند که محیط های زیباتری خلق کنیم. اجرای انواع این پنجره ها توسط پنسروین انجام می شود.
اجرای پنجره با شیشه دو جداره

اجرای پنجره با شیشه دو جداره

پنجره با شیشه دو جداره می تواند بر زیبایی محیط بیفزاید. خصوصیات پنجره با شیشه دو جداره عایق بندی حرارتی و صوتی نیز می باشد.
پنجره دو جداره خم

پروفیل پنجره دو جداره خم

پنجره دو جداره خم یکی از دسته های پنجره دو جداره است. این پنجره ها علاوه بر زیبایی خاصی که به فضا می بخشند در برابر سرما و گرما عایق خوبی نیز هستند.
پنجره دو جداره هلالی

کاربرد های پنجره دو جداره هلالی شکل

پنجره دو جداره هلالی یکی از انواع بسیار شکیل پنجره های دو جداره است. این نوع از پنجره های دو جداره کاربرد های خاص خود را دارا می باشد.
دستگاه جوش پنجره دو جداره

کاربرد دستگاه جوش پنجره دو جداره چیست؟

دستگاه جوش پنجره دو جداره در انواع مختلفی به کار می رود. یکی از آنها ،نوع رومیزی آن است. این دستگاه ها بر روی میز قرار می‌گیرند.
پنجره دو جداره تاشو

قیمت اجرای پنجره دو جداره تاشو

پنجره دو جداره تاشو در زمان اجرا نیازمند تخصص و دقت عمل بالایی است. نگران هزینه های نصب نباشید و با خیالی راحت این کار را به دست متخصصانش بسپارید.
پنجره دو جداره ترمال بریک

نمایندگی خرید پنجره دو جداره ترمال بریک

پنجره دو جداره ترمال بریک یکی از انواع پنجره های دوجداره هستند. پنجره دو جداره ترمال بریک محافظ خوبی در برابر سرما و گرما محسوب می شود.
چسباندن توری به پنجره دو جداره

اصول چسباندن توری به پنجره دوجداره

چسباندن توری به پنجره دو جداره موضوع مهمی به شمار می آید. با این کار با صرف هزینه ای نه چندان زیاد خانه خود را از حشرات و بسیاری چیزها محافظت می نمایید.
تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره در تهران با هزینه ای بسیار پایین تر از این دارد که بخواهید به خانه ای جدید بروبد و پنجره جدید بر روی چهارچوب نصب می شود.
پنجره دو جداره بدون تخریب

طریقه اجرای پنجره دو جداره بدون تخریب

پنجره دو جداره بدون تخریب قیمت نسبتا مناسبی دارد و نسبت به اینکه نیاز به انجام عملیات تخریب نیست در هزینه های نصب کاهش قابل توجهی به وجود می آورد.
پنجره دوجداره با گاز آرگون

پنجره دوجداره با گاز آرگون چیست؟

پنجره دوجداره با گاز آرگون قیمتی خیلی بالاتر از سایر پنجره های مشابه خود ندارد.استفاده از این مدل پنجره ها برای شما صرفه اقتصادی همراه خواهد داشت.
پنجره دو جداره برای بالکن

جزئیات اجرای پنجره دو جداره برای بالکن

پنجره دو جداره برای بالکن در انواع مختلف به منظور برآورده ساختن خواسته‌های مشتریان محترم ساخته گردیده و به فروش می رسد و انواع مختلف دارد.
پروفیل پنجره دوجداره ارزان قیمت

محاسبه قیمت پروفیل پنجره دو جداره ارزان

پنجره دو جداره ارزان در چه مواردی قابل استفاده است. پس دقت در خرید و بررسی صحیح کیفیت پنجره دو جداره هزینه محسوب نشده بلکه سرمایه گذاری برای شما است.
پنجره دو جداره چوبی

پنجره دو جداره چوبی

پنجره دو جداره چوبی علیرغم پیشرفت علم و تکنولوژی و تولید محصولات جدید تر و با مواد بروز تر دوستداران و طرفداران خاص خود را دارد.
پنجره دو جداره ضد سرقت

پنجره دو جداره ضد سرقت

پنجره دو جداره ضد سرقت یک ویژگی های بسیار مهم در انتخاب پنجره می باشد. هزینه جهت امنیت ساختمان را نمی بایست به عنوان خرج در نظر گرفت.
مزایای پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک

پنجره دوجداره آلومینیومی

پنجره دوجداره آلومینیومی، پنجره ای که در ساخت آن از پروفیل آلومینیوم استفاده شده است، رنگ آن نقره ای با جلای فلزی است. پنجره آلومینیومی نرم و سبک است.