توری پلیسه مگنتی چیست؟

توری پلیسه مگنتی چیست؟

این روزها  پیشرفت در کوچکترین مصادیق زندگی بشری نیز دیده می شود. علم و تکنولوژی در تلاشند تا زندگی بهتری برای انسان ها بسازند و هر روز شاهد یک اختراع جدید و نوآوری هستیم. در این مسیر رشد و تعالی حتی وسیله ساده ای همچون توری پنجره دوجداره فراموش نشده است و هر روز مدل های جدیدتری از آن وارد بازار می شود. ابتدا پشه بند ها وظیفه داشتند به عنوان مانعی بین انسان و گرد و خاک یا حشرات عمل کنند، بعدها توری های آهنی ساخته شدند؛ سپس توری های سبک پلاستیکی و این روند پیشرفت ادامه داشت تا به توری های پلیسه رسیدیم.

جنس قاب توری پلیسه مگنتی از پی وی سی یا آلومینیوم و خود توری از نوعی پلیمر به نام پلی استرین است. این توری ها مزایای بسیاری نسبت به مدل های قدیمی دارند. آن ها قابل شست و شو هستند و تحت هیچ شرایطی زنگ نمی زنند، همچنین در برابر عوامل محیطی همچون باد، باران و آفتاب مقاومت بالایی دارند. آن ها مانند یک محافظ عالی از ورود حشرات موذی و گرد و خاک به محیط جلوگیری می کنند اما در مواقع ضروری توری به راحتی از قاب جدا می شود.

توری های پلیسه آهنربایی در دو نوع یک طرفه و دو طرفه هستند. مدل یک طرفه از یک سمت جمع می شود اما دو طرفه از وسط باز می شود. وجود چین یا همان پلیسه منجر می شود این توری ها به راحتی جمع شوند و هیچ گونه تأثیری بر ویو پنجره نگذارند. بر خلاف توری های پلیسه ای که بر روی قاب پرچ می شوند، هر زمان که بخواهید می توانید توری آهنربایی را از قاب جدا کنید، شست و شو دهید یا کنار بگذارید.

این توری ها را می توان جزو بهترین توری برای پنجره دو جداره بر شمرد.

کاربرد توری پلیسه مگنتی

کاربردهای توری پلیسه مگنتی

مهم ترین کاربرد توری آکاردئونی جلوگیری از ورود حشرات و گرد و خاک است. شاید با خود بگویید توری که مانع گرد و خاک نمی شود، اما لازم به ذکر است که جنس این توری ها به گونه ای است که حداقل گرد و خاک را جذب می کنند؛ بنابراین می توانند تا حد زیادی از ورود آلودگی ها به محیط جلوگیری کنند. نگران نوع پنجره دوجداره خود نباشید، زیرا این توری ها بر روی انواع قاب های چوبی، آهنی، آلومینیومی و … قابل اجرا هستند.

از دیگر کاربردهای توری پلیسه مگنتی استفاده در درب بالکن یا پنجره هایی است که به صورت فصلی باز می شوند. با گرم شدن هوا معمولا درب و پنجره های بیشتری برای گردش هوا باز می مانند، با گذاشتن توری پلیسه می توانید بدون هیچ نگرانی آن ها را باز بگذارید. با شروع فصل سرما نیز در صورت تمایل توری ها را جمع یا کلا از قاب جدا کنید تا عمر بیشتری داشته باشند.

این توری ها برای مکان هایی همچون ادارات، بیمارستان ها، درمانگاه، هتل ها و … بسیار کاربردی هستند. به ویژه در حال حاضر که وجود بیماری همچون کرونا ایجاب می کند همواره پنجره ها باز باشند و هوا در محیط جریان داشته باشد. استفاده از توری های آکاردئونی برای منزل نیز به شدت توصیه می شود، آن ها به راحتی تمیز می شوند و عمر طولانی تری نسبت به توری های قدیمی دارند.

نصب توری پلیسه مگنتی

نحوه نصب توری مگنتی در منزل

نصب توری پلیسه مگنتی کاری تخصصی و دقیق است. ابتدا باید شرکت مورد نظری را که قصد دارید از آن توری خریداری کنید، انتخاب بفرمایید. در ادامه پرسنل شرکت مذکور برای اندازه گیری قاب در یا پنجره های مورد نظر وارد عمل می شوند. اندازه گیری دقیق یکی از مهم ترین مراحل کار است زیرا با کوچکترین اشتباه توری و قاب به خوبی سر جایشان فیکس نمی شوند و کل نتیجه زیر سوال می رود.

بعد از آنکه توری آماده شد، کار نصاب آغاز می شود. توصیه می شود از شرکت های حرفه ای خدمات دریافت کنید تا یک نصب بی عیب و نقص برایتان انجام دهند. افراد متخصص و کاربلد نصب توری پلیسه را با کمترین ریخت و پاش انجام می دهند. آن ها قاب را مستحکم می کنند تا هیچ گونه صدای اضافی نداشته باشد و باعث آزار نشود، بنابراین برای خرید و نصب این توری ها سراغ هرکسی نروید.

اجرای توری پلیسه مگنتی

ساخت و اجرای توری پلیسه مگنتی توسط پنسروین

وقتی تقاضا برای محصول جدیدی بالا می رود، در بازار عرضه آن هیاهوی بسیاری برپا می شود و بی شک یافتن بهترین ها در این بازار هدف هر خریدار است. پنسروین نامی است که می توانید برای ساخت و اجرای توری پلیسه مگنتی رویش حساب کنید. شرکت ما تجربه ای 20 ساله در کوله بار خود دارد و به دانش و تخصص نیروی های خویش می بالد.

در پنسروین برای ساخت توری ها از بهترین مواد اولیه استفاده می شود و تمامی مراحل کار از ساخت تا اجرا زیر نظر اهل فن انجام می گیرد. هدف ما جلب رضایت ارباب رجوع است، زیرا به دنبال آن هستیم که دایره دوستانمان را گسترش دهیم، بنابراین با خیالی آسوده پروژه کاری خود را به ما بسپارید.

1.6/5 - (81 امتیاز)