پنجره دوجداره آلومینیومی

پنجره دوجداره آلومینیومی، پنجره ای که در ساخت آن از پروفیل آلومینیوم استفاده شود گفته میشود، رنگ آن نقره ای با جلای فلزی است. این مدل پنجره بسیار نرم و سبک بوده  از دیگر مزایای این مدل پنجره، عدم زنگ زدگی آن می باشد و اصلا تغییر نگ نمیدهد. پنجره دوجداره آلومینیومی در مقایسه با پنجره دوجداره یو پی وی سی عایق پذیری بیشتری دارند و از نظر ظاهری در ساختمان های مدرن جذاب تر است.

پنجره های دوجداره آلومینیومی نرمال حالت کشویی دارند و به دلیل استحکام و مقاومت فوق‌العاده‌ای که دارند بسیار پرطرفدارند.این پنجره‌ها ماندگاری بسیار بیشتری نسبت به پنجره های معمولی دارند و در ساخت آنها از جدیدترین یراق آلات اروپایی استفاده می‌شود.با این سازه ها مقدار انرژی کمتری در طول روز هدر می رود.نوع لولایی این پنجره ها قابلیت باز شدن در سه جهت بالا باز شو، چپ بازشو،و راست بازشو را دارند؛ اما پنجره دوجداره آلومینیومی کشویی تنها به جلو و عقب کشیده می شود.
تمیز کردن پنجره های دوجداره آلومینیومی لولایی کمی آسان تر می باشد.
تمامی انواع پنجره های دوجداره آلومینیومی شرکت پنسروین در برابر اشعه آفتاب و عوامل جوی استقامت بی نظیری دارند.قابلیت اجرای طیف های گوناگون رنگ نیز امکان پذیر است.وزن سبک و قیمت مناسب از بارزترین ویژگی‌های این محصولات می باشد.
طبق سفارش مشتری پنجره های دوجداره آلومینیومی خاص با اشکال غیر هندسی نیز تولید می شوند.تمامی پنجره های آلومینیومی دوجداره عایق صوتی، حرارتی و برودتی بسیار مناسبی خواهند بود.

انواع پنجره دوجداره آلومینیومی

مزایای پنجره دوجداره آلومینیومی

پنجره دوجداره آلومینیومی یکی از محبوب‌ترین انواع پنجره‌ها در جهان است. این نوع پنجره از دو لایه شیشه با یک لایه هوا یا گاز بین آن‌ها تشکیل شده است. پنجره‌های دوجداره آلومینیومی مزایای متعددی نسبت به سایر انواع پنجره‌ها دارند مزایای پنجره دوجداره آلومینیومی را باهم بررسی میکنیم

عایق حرارتی و صوتی

پنجره‌های دوجداره آلومینیومی از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کنند و باعث کاهش هزینه‌های انرژی می‌شوند. همچنین، این پنجره‌ها از ورود صداهای مزاحم به داخل ساختمان جلوگیری می‌کنند و به ایجاد فضایی آرام و دنج کمک می‌کنند.

دوام و استحکام

پنجره‌های دوجداره آلومینیومی از مقاومت بالایی برخوردار هستند و در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت، گرما و سرما مقاوم هستند.

تنوع طرح و رنگ

پنجره‌های دوجداره آلومینیومی در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند و می‌توان آن‌ها را با هر نوع دکوراسیونی هماهنگ کرد.

نگهداری آسان

پنجره‌های دوجداره آلومینیومی نیاز به نگهداری و تعمیر خاصی ندارند و به راحتی قابل تمیز کردن هستند.
پنجره دوجداره آلومینیومی یک گزینه‌ی مناسب برای افرادی است که به دنبال پنجره‌ای با عایق حرارتی و صوتی بالا، دوام و استحکام زیاد، تنوع طرح و رنگ و نگهداری آسان هستند.

نمونه اجرا شده پنجره دوجداره آلومینیومی

انواع پنجره دوجداره آلومینیومی

پنجره آلومینیومی ترمال بریک

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره شد، پنجره دوجداره آلومینیومی مقاومت حرارتی پایینی دارد و برای حل این مشکل پنجره های آلومینیومی ترمال بریک طراحی شدند. در پنجره ترمال بریک (شکست حرارتی) به دلیل ضریب انتقال حرارت بالا در آلومینیوم، پروفیل آلومینیوم نیز توسط تیغه های پلی امید به هم متصل و دوجداره می شوند.

بدین ترتیب پنجره عایق می شود. در پنجره ترمال بریک، پروفیل ها از دو مقطع آلومینیومی مجزا بوسیله تیغه های پلی امید به هم متصل می گردند. به همین دلیل امکان نفوذ گرما و سرما و لرزش به حداقل مقدار خود می رسد. این مدل پنجره استحکام و طول عمر بالایی دارد. از دیگر مزایای پنجره دوجداره آلومینیومی می توان به غیرقابل اشتغال بودن، مقاومت بالا، سازگار با محیط زیست، قابل بازیافت بودن، ایمنی در مقابل زلزله، سبکی بالا و … اشاره نمود.

پنجره دوجداره آلومینیومی کشویی

پنجره دوجداره آلومینیومی کشویی شرکت پنسروین هم ظاهر جذابی دارند و هم بدون هیچ خللی در عملکرد و افت کیفیت تا سال‌ها دوام پیدا می‌کنند.
سطح آلومینیوم در رنگها و طرحهای متنوع قابل تولید می باشد.
این محصولات با مجهز بودن به سیستم ترمال بریک یک عایق صوتی، حرارتی و برودتی فوق‌العاده محسوب می‌شوند.
پنجره دوجداره آلومینیومی کشویی ساختاری دارند که یراق آلات و اتصالات به راحتی در کنار هم قرار می‌گیرند.در این نوع پنجره ها با امکان تعبیه دو جداره شیشه در کنار هم ساختاری مستحکم حاصل می شود.عرض فریم حدودا ۸۷ میلی متر است و امکان نصب شیشه دو جداره از ضخامت ۲۴ تا ۲۶ میلیمتر می باشد.
سیستم موجود در این پنجره ها سبب به حداقل رساندن تبادل دمای بیرون و داخل ساختمان می شود.
این پنجره های کشویی با ابعاد مختلف در مکان های مسکونی، اداری و تجاری به دلیل این که فضای کمی اشغال می کنند بسیار محبوب هستند.

پنجره دوجداره آلومینیومی ریلی

از دیگر محصولات شرکت پنسروین پنجره های دوجداره آلومینیومی ریلی هستند که با پروفیل آلومینیوم ترمال بریک تولید می‌شوند.
این پروفیل به طور کلی مقاوم‌تر از یو پی وی سی می باشد؛ همچنین عملکرد بهتری را نیز از خود نشان می دهد.
در شرایطی چون نصب در ارتفاع زیاد و عرض لنگه بسیار کم این پنجره‌ها با مقاومت عالی در برابر فشار باد بهترین گزینه محسوب می‌شوند.جهت تمیز کردن هر دو شیشه الزامی است که در قسمت فیکس نیز بازشو مخفی تعبیه گردد.تمام پنجره های ریلی شرکت پنسروین از یراق آلات آلمان بهره گرفته اند.
پنجره های دوجداره آلومینیومی ریلی هنگام باز شدن فضایی را اشغال نمی کنند و این بهترین حسن این محصول می باشد.

پنجره دوجداره آلومینیومی ساده

پنجره دوجداره آلومینیومی مدل های متفاوتی دارد. یکی از انها پنجره دوجداره آلومینیومی ساده نسل اول پنجره های آلومینیومی می باشد که جزء قدیمی ترین نوع پنجره های می باشد. این مدل پنجره توسط میلگرد به هم متصل می شود و امکان دوجداره کردن در آنها وجود ندارد. در نسل دوم پنجره های دوجداره آلومینیومی ساده که اس تی نام دارد، قابلیت دوجداره شدن وجود دارد.

با گروه پنسر وین آشنا شوید..

با مشاورین حرفه ای ما در ارتباط باشید.

قیمت انواع پنجره دوجداره آلومینیومی

قیمت انواع پنجره دوجداره آلومینیومی مانند قیت پنجره دوجداره براساس عوامل مختلفی همچون کیفیت متریال سازنده، ظاهر پنجره، چگونگی باز و بسته شدن آن، نوع شیشه دوجداره و قاب ترمال بریک آنها تعیین می شوند. نکته قابل توجه این است که تمامی پنجره های دوجداره آلومینیومی در مقایسه با قابلیت های فراوانی که دارند از قیمتهای مناسبی برخوردار هستند.

یکی از مزایای پنجره های دوجداره آلومینیومی امکان بازیافت شدن آنهاست که مزیت مهمی در راستای حفظ محیط زیست و کاهش هزینه دولتها به شمار می آید. توجه داشته باشید که در کنار مبلغی که برای خرید این پنجره ها کنار می گذارید، مبلغ نه چندان زیاد دیگری نیز برای نصب آن در نظر بگیرید. چرا که نصب این پنجره ها از حساسیت بالایی برخوردار بوده و بهتر است این کار توسط یک متخصص و یا تیم حرفه ای نصب صورت پذیرد. در کل استفاده از این پنجره ها مقرون به صرفه است.

پنجره دوجداره آلومینیومی

کاربرد پنجره دوجداره آلومینیومی

از جمله کاربردهای پنجره دوجداره آلومینیومی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که به نقد و بررسی این محصول می پردازیم:

ساختمان‌های مسکونی

پنجره‌های دوجداره آلومینیومی یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای استفاده در ساختمان‌های مسکونی هستند. این نوع پنجره‌ها از ورود سرما و گرما به داخل ساختمان جلوگیری می‌کنند و باعث کاهش هزینه‌های انرژی می‌شوند. همچنین، این پنجره‌ها از ورود صداهای مزاحم به داخل ساختمان جلوگیری می‌کنند و به ایجاد فضایی آرام و دنج کمک می‌کنند.

ساختمان‌های تجاری

پنجره‌های دوجداره آلومینیومی در ساختمان‌های تجاری نیز کاربرد دارند. این نوع پنجره‌ها از ورود سرما و گرما به داخل ساختمان جلوگیری می‌کنند و باعث کاهش هزینه‌های انرژی می‌شوند. همچنین، این پنجره‌ها از ورود صداهای مزاحم به داخل ساختمان جلوگیری می‌کنند و به ایجاد فضایی آرام و دنج کمک می‌کنند.

ساختمان‌های اداری

 پنجره‌های دوجداره آلومینیومی در ساختمان‌های اداری نیز کاربرد دارند. این نوع پنجره‌ها از ورود سرما و گرما به داخل ساختمان جلوگیری می‌کنند و باعث کاهش هزینه‌های انرژی می‌شوند. همچنین، این پنجره‌ها از ورود صداهای مزاحم به داخل ساختمان جلوگیری می‌کنند و به ایجاد فضایی آرام و دنج کمک می‌کنند.