مدل درب دوجداره ورودی دارای دو پنل دروازه‌ای متحرک است که از جنس فلزی یا چوبی می‌تواند باشد. این درب‌ها معمولاً در ورودی‌های بزرگی مانند ورودی اصلی مجتمع‌های مسکونی، هتل‌ها، نمایشگاه‌ها و اماکن عمومی دیده می‌شوند.

چرا درب دوجداره ورودی upvc؟

مزایای استفاده از درب دوجداره ورودی شامل موارد زیر می‌باشد:

امنیت بیشتر: با اینکه درب دوجداره هزینه بیشتری نسبت به درب تک جداره دارد، ولی امنیت ورودی به محل مورد نظر را ارتقا می‌دهد. در مقابل حملاتی مانند تلاش برای شکستن درب، این درب‌ها به دلیل باز بودن درب دوم به داخل، تمامی احتمالات حمله‌کنندگان به حداقل می‌رسانند.

ظاهر زیبا: این درب‌ها دارای ظاهری زیبا و قابل توجه هستند و می‌توانند با سبک دکوراسیون داخلی ساختمان هماهنگ شوند.

عایق صدا و حرارت: به دلیل فاصله بین دو پنل وجود دارد.

همانند پنجره دوجداره upvc، درب های یو پی وی سی نیز عایق بسیار خوبی در برابر آلودگی های صوتی، گرد و غبار، و گرما و سرما هستند. بنابراین با نصب این درب ها در فصول سرد هوای سرد به خانه منتقل نشده، و در گرما نیز حرارت زیاد به درون ساختمان انتقال نمی یابد.بنابراین استفاده از این درب ها تا ۴۰ درصد بیشتر از اتلاف انرژی جلوگیری می کنند.هم چنین یکی از معضلات چه در آپارتمان ها و فضاهای شلوغ، چه خانه های ویلایی که فضایی باز و حیاط دارند، سر و صدا است. درب دوجداره ورودی، آلودگی صوتی و سر و صدا ها را گرفته و به فضای درونی انتقال نمی دهند.

مدل درب دوجداره ورودی

انواع مدل درب دوجداره ورودی

درب دوجداره UPVC تک لنگه

مناسب مصرف جهت درب های بالکن و سرویس های بهداشتی (پنجره دوجداره سرویس بهداشتی) با توجه به عایق بودن و ضد آب بودن آنها که در انواع رنگ های سفید و طرح چوب موجود می باشد. این مدل از درب ها در هر دو سمت دارای دستگیره با قفل سوییچی می باشند.

درب دوجداره UPVC تک لنگه 

درب دوجداره UPVC دو لنگه و یا همان درب فرانسوی

مناسب جهت مکان هایی که نیاز به عرض بازشو بیشتری جهت حمل وسایل می باشند و یا درب های اصلی ساختمان با انواع کاربری های مسکونی، اداری، تجاری، ورزشی و مکان های پزشکی مثل درمانگاه ها و بیمارستان ها می باشد. در این درب ها دستگیره اصلی بر روی لنگه اصلی قرار دارد و جهت لنگه دیگر یک ضامن جهت باز و بسته کردن قرار داده شده است. در این مدل از درب ها از قفل های سویچی کلید خور استفاده می شود.

درب دوجداره UPVC دو لنگه و یا همان درب فرانسوی

پروفیل درب دوجداره ورودی

پروفیل‌ درب دوجداره دارای برندهای مختلفی است و با توجه به میزان کیفیت، رنگ ‌دانه‌ها و برند تولید‌کننده‌ قیمت‌های مختلفی دارند. پروفیل درب دوجداره از لحاظ سری (عرض پروفیل)، تعداد حفره یا چمبر، رنگ و نوع کاربری متفاوتند. اگر پروفیل‌ درب دوجداره UPVC باکیفیت و مرغوب باشد، در مقابل زرد شدگی و شکستن بدنه درب و پنجره های دوجداره که یکی از مشکلات رایج این صنعت محسوب می شود، مقاوم است. پروفیل ها تاثیر مستقیمی در قیمت پنجره دوجداره دارند.

نصب درب دوجداره ورودی

گروه تولیدی پنسر وین تولید کننده ی انواع درب و پنجره دوجداره با پروفیل upvc و توری پنجره دوجداره جمع شونده و شیشه های دوجداره و سه جداره در سال ۱۳۸۸ شروع به فعالیت نمود. تمام تلاش و کوشش تیم مدیریت و پرسنل پنسر وین در راستای کسب رضایت مشتریان و انجام صادقانه و به موقع تعهدات می باشد و جهت تحقق این امر استفاده از بهترین مصالح و مواد موجود به لحاظ کیفیت عالی در دستور کار شرکت پنسر وین قرار گرفته است.

5/5 - (1 امتیاز)