دستگیره های پنجره دوجداره

دستگیره های پنجره دوجداره مدرن چگونه کار می کنند؟

دستگیره های پنجره دوجداره، دستگیره هایی هستند که برای پنجره هایی با دو شیشه و سیستم دوجداره استفاده می شوند. این دستگیره ها عمدتاً از جنس آلیاژ آلومینیومی یا پلی‌آمید ساخته می شوند و معمولاً در رنگ های مختلف مانند نقره ای، مشکی و سفید عرضه می شوند. دستگیره های پنجره دوجداره معمولاً دارای طرح هایی هستند که به راحتی با هر نوع دکوراسیون داخلی سازگاری دارند و می توانند به دلیل ظاهر زیبایی که دارند، جزء آیتم های دکوراسیون پنجره شما نیز باشند.

پنسروین طیف گسترده ای از دستگیره های درجه یک را برای مطابقت با سبک و نیازهای شما ارائه می دهد. دستگیره های امروزی چه برای  تمامی پنجره ها یا درب ها، بیشتر از عملکرد های اولیه باز و بسته کردن را ارائه می دهند. همچنین دستگیره های پنجره دوجداره با توجه به جنسیت و نوع پنجره ای که در آن ها استفاده می شوند، از طرح های مختلفی برخوردارند که شامل دستگیره های زنجیری، دکمه ای، کلاسیک و مدرن می باشند.

تماس با پنسروین

دستگیره های پنجره دوجداره مدرن چگونه کار می کنند؟

دستگیره های پنجره دوجداره امروزه همه سه عملکرد اساسی را ارائه می دهند.

0 درجه = موقعیت قفل شده، رو به پایین
90 درجه = موقعیت قفل، برای چرخاندن قاب باز
180 درجه = موقعیت شیب، رو به بالا
برخی از مدل ها را می توان در موقعیت 45 درجه نیز قفل کرد. در این موارد، دسته معمولاً حداکثر تا 90 درجه قابل چرخش است، عملکردهای فوق همه در این محدوده حرکت کوچکتر در دسترس هستند. به منظور اطمینان از بالاترین کیفیت برای هر محصول، پنسروین فقط اتصالات ممتاز را برای پنجره های شما تهیه می کند.

دستگیره های پنجره دوجداره قفل شونده برای امنیت و ایمنی کودک

دستگیره ها نیز نقش مهمی در امنیت کلی پنجره دوجداره یا درب ها دارند. بنابراین، براساس نیاز، منطقه و موقعیت پنجره یا درب، می توانید یک دستگیره قفل را انتخاب کنید. ما دو نوع دستگیره قفل را به شما پیشنهاد می دهیم: دکمه فشاری و کلید.

         دستگیره پنجره با قفلدستگیره پنجره با دکمه فشاری

 

با قفل دکمه فشاری، سیلندرهای فشاری نیاز به فشار دادن یک دکمه کوچک روی دسته دارند تا تنظیم شود که آیا می توان دسته را جابجا کرد یا نه. اینها برای خانه هایی با بچه های کوچک، به ویژه در طبقات بالا یا آپارتمان های غیر همکف راه حل عالی هستند.

دستگیره های پنجره دوجداره امنیت و حفاظت از سرقت

ما طیف وسیعی از دستگیره ها را ارائه می دهیم که می توانند با کلید، قفل یا باز شوند. اینها پله های بعدی هستند و برای خانه هایی که به امنیت بیشتری نیاز دارند، چه به دلیل موقعیت مکانی یا فقط به صورت خانه های خالی مناسب هستند.

با قفل چند نقطه ای در اطراف قاب و چندین بادامک قارچی، پنجره های مدرن را نمی توان به راحتی باز کرد. اضافه کردن دستگیره های قفل کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که پنجره شما شل نمی شود. سارقان تقریباً همیشه پس از چند دقیقه تلاش ناموفق تسلیم می شوند. این چند دقیقه را می توان با کلاس مقاومت مناسب تضمین کرد.

طراحی و مواد دستگیره پنجره دوجداره

مشابه قاب پنجره و شیشه، دستگیره های پنجره دوجداره آلومینیومی در طرح های مختلف موجود است. رایج‌ ترین مدل‌های نصب شده دستگیره‌های ساده سفید UPVC هستند که تقریباً در هر خانه‌ای یافت می‌شوند. برای ظاهری زیباتر، می‌توانید از بین مدل‌های استیل ضد زنگ یا نقره‌ای درجه یک انتخاب کنید. اینها معمولاً با درب های بالابر و کشویی نصب می شوند، زیرا برای کارکردن به تلاش کمی بیشتر نیاز دارند و نیاز به مقاومت در برابر نیروهای قوی تر دارند. تمام دستگیره‌های پنجره های پنسروین در طیف وسیعی از رنگ‌ها موجود هستند تا کاملاً با هر قاب و فضای داخلی مطابقت داشته باشند.

                                                           

 

چه آلومینیوم، چه فولاد ضد زنگ یا یو پی وی سی، طیف مواد، رنگ، ترکیبات سبک بسیار زیاد است. گروه تولیدی پنسروین توانایی شخصی سازی پنجره دوجداره و درب های شما را تا آخرین قطعه سخت افزاری ارائه می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)