نحوه تعمیر توری پنجره دوجداره

نحوه تعویض توری پنجره دوجداره

از آنجا که بسیاری از افراد ترجیح می دهند از هوای طبیعی به جای کولر استفاده کنند به منظور تبادل هوا پنجره ها را باز می کنند. دغدغه بسیاری از خانواده ها تعمیر توری پنجره دوجداره در فصل تابستان است. توری پنجره دوجداره بر اساس کاربرد دارای سه نوع مختلف توری پلیسه، ثابت و لولایی است. در بین انواع مختلف مدل توری پلیسه ای با استقبال بیشتری از سوی افراد مواجه شده است زیرا این مدل علاوه بر زیبایی فوق العاده ای که دارد با پنجره های دو جداره به خوبی هماهنگ می شود.

توری های پنجره دو جداره در گذر زمان ممکن است دچار آسیب یا پارگی شوند، از اینرو برای استفاده بهتر لازم است آن ها را تعویض و یا تعمیر کنید. نکته قابل توجه این است که تعویض توری پنجره دوجداره به تخصص در این زمینه نیاز دارد. در واقع برای تعویض این نوع توری ها لازم است از یک متخصص کمک بگیرید زیرا این کار موجب می شود تا توری نمای بهتری داشته باشد. همچنین این کار به نوعی باعث افزایش مقاومت توری خواهد شد. اجرای این کار توسط افراد غیر مجرب شما را متحمل هزینه های اضافی خواهد کرد.

اگر می خواهید این کار را خودتان انجام دهید لازم است آموزش های لازم را داشته باشید. برای تعویض کردن این نوع توری ها باید قاب توری را از پنجره جدا کنید. برای این کار باید از ابزار خاص استفاده کنید تا به قاب و توری آسیبی نزنید. در مرحله بعد نیز باید نوارهای پلاستیکی را از لبه‌ های اطراف قاب جدا کرد. همچنین در صورتی که قاب توری از نوع چوبی باشد می توانید برای برداشتن منگنه و پیچ ‌های متصل به توری از چکش میخ کش یا منگنه کش استفاده کنید.

بعد از درآوردن توری قدیمی و آسیب دیده می توانید به راحتی توری پنجره را جا بیندازید. برای جا انداختن توری های پلیسه ای لازم است قاب های عمودی و افقی را با استفاده از گونیا متصل کنید. همچنین در مرحله بعد باید توری را با دقت در قاب قرار دهید. در مرحله آخر نیز با کمک دریل باید توری را بر روی چارچوب پنجره پیچ کرد. در صورتی که قاب توری شما از نوع چوبی باشد باید با استفاده از منگنه توری را بر روی قاب محکم کنید.

نحوه تعویض توری پنجره دوجداره

چه توری هایی قابل تعمیر هستند؟

یکی از سوالاتی که ذهن بسیاری از افراد را به خود درگیر کرده این است که آیا می شود توری ها را تعمیر کرد؟ باید گفت تعمیر توری پنجره دوجداره و توری ها به مقدار سوراخ توری بستگی دارد. اگر سوراخ توری کوچک باشد می توان با استفاده از وصله زدن آن را تعمیر کرد. همچنین اگر پارگی و سوراخ توری قابل تعمیر نباشد، اما قاب توری سالم باشد می توانید توری را تعویض کنید. اگر سوراخ توری فلزی کوچک باشد باید ابتدا سیم های اطراف سوراخ را با استفاده از قیچی یا سیم چین جدا کرد.  بعد از انجام این کار می توانید توری را از پنجره جدا و آن را روی زمین با حوصله تعمیر کنید.

اگر توری ریلی دچار آسیب و خرابی شود لازم است توری تعویض شود. همچنین در صورتی که محل پارگی و سوراخ توری کوچک باشد می توان از چسب استفاده کرد. این روش یکی از سریع ترین روش ها برای ترمیم توری به شمار می آید.  برای تعمیر کردن توری پنجره با استفاده از چسب می توانید دور سوراخ را چسب بزنید. برای این کار می توانید توری اضافه را به محل آسیب دیده بچسبانید. این کار را باید با دقت و ظرافت خاصی انجام دهید.

خدمات تعمیر توری پنجره دوجداره

ارائه خدمات تعمیر توری پنجره دوجداره در پنسروین

یکی از سرویس های مهم گروه ما نصب و تعمیر توری پنجره دوجداره است. نصب و تعمیر انواع مختلف توری ها یکی از کارهایی است که افراد به دلیل نداشتن مهارت و زمان کافی برای انجام آن به دنبال متخصصان مجرب هستند. کارشناسان ما قادرند با تخصص خود آسودگی را برای مشتریان خود به ارمغان آورند.

با آموزش نصب توری پنجره دوجداره آشنا شوید.

یکی از بهترین سرویس ‌های گروه معتبر ما نصب یا تعمیر توری پنجره در محل است. این کار با دقت بسیار و زیر نظر افراد متخصص به مشتریان ارائه می ‌شود. قیمت‌ گذاری منصفانه و تضمین کیفیت یکی از مزیت های مهم انتخاب گروه ما یعنی پنسروین است. انتخاب تیم حرفه ای ما باعث صرفه‌ جویی در زمان و انرژی می شود. اگر به دنبال تعمیر توری پنجره با کمترین هزینه و سریع ‌ترین زمان هستید، پیشنهاد می کنیم به سایت ما مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)