مقایسه پنجره دوجداره هافمن با وین تک

مقایسه پنجره دوجداره یکی از راه هایی است که به شما کمک می کند، تا بهترین نوع پنجره را برای ساختمان مورد نظر خود انتخاب کنید. تنوع برند های تولید کننده پنجره دو جداره باعث شده است تا اغلب مشتریان هنگام خرید با چالش هایی همراه باشند. مقایسه دو پنجره دو جداره از برندهای مختلف، کمک می کند تا انتخاب هوشمندانه و درستی داشته باشید.

هافمن و وین تک دو نمونه از بهترین برندهای تولید کننده پنجره دوجداره  UPVC هستند. شما می توانید با بررسی و مقایسه پنجره دوجداره هافمن با پنجره دوجداره وین تک، متناسب با سلیقه و شرایط خودتان؛ بهترین انتخاب پنجره را داشته باشید. در صورتی که به دنبال یک انتخاب مناسب برای خرید پنجره دو جداره هستید، تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

مقایسه پنجره دو جداره هافمن و وین تک به لحاظ قدمت

مقایسه پنجره دوجداره هافمن و وین تک به لحاظ قدمت

هافمن و وین تک دو شرکت بزرگ و پیشرفته در جهت تولید پنجره دو جداره هستند. هافمن نام یک برند ایرانی است که فعالیت خود را از سال 1386 آغاز کرده است. هافمن تمام محصولات خود را مطابق با استاندارد های روز دنیا تولید می کند.

کارخانه HOFMANN برای اولین بار در شهر تبریز تأسیس شده است. این تیم با تجربه در زمینه تولید انواع پروفیل های لاستیک دار upvc فعالیت می کند. استقبال بی نظیر از محصولات این برند باعث شده است تا در سال 1393، فعالیت برند هافمن گسترش پیدا کند.

در مقایسه پنجره دوجداره هافمن با وین تک جالب است بدانید وین تک برندی است که از سال 1956 آغاز به کار کرده است. البته وین تک برندی است که برای اولین بار در شهر آنتالیای کشور ترکیه، شروع به کار کرد. این کارخانه بزرگ تولید کننده پروفیل های UPVC برای پنجره دو جداره است که از سال 1379 در کشور ایران شروع به فعالیت کرده است. امروزه کشورهایی مانند ایران، آلمان، روسیه، هند و … از محصولات کارخانه WINTECH برای تولید انواع درب و پنجره ساختمان استفاده می کنند.

مقایسه کیفیت پنجره دو جداره هافمن با وین تک

مقایسه کیفیت پنجره دوجداره هافمن با وین تک

در مقایسه پنجره دوجداره هافمن با وین تک، بررسی کیفیت متریال از موضوعات مهمی است که باید به آن توجه شود. پروفیل فلزی است که برای تهیه درب و پنجره ساختمان استفاده می شود. بنابراین کیفیت و مقاومت آن از اهمیت بالایی برخوردار است. ویژگی های پنجره دو جداره وین تک و هافمن عبارت اند از:

  1. کیفیت مطلوب پنجره دو جداره هافمن باعث شده است تا از آن در اقلیم های مختلفی استفاده شود. اما امکان استفاده از پروفیل هافمن در مناطق گرمسیری وجود ندارد.
  2. این دو پروفیل تا حد زیادی باعث کاهش آلودگی می شوند. میزان کاهش آلودگی در پنجره برند وین تک 80 درصد است. اما میزان کاهش آلودگی در پنجره دو جداره هافمن 70 درصد است.
  3. پنجره های دو جداره تأثیر زیادی در صرفه جویی انرژی دارند. پنجره دو جداره وین تا 95 درصد باعث صرفه جویی می شود. مقدار صرفه جویی انرژی در پنجره دو جداره هافمن، 15 درصد از وین تک کمتر است.
  4. رنگ پروفیل پنجره دو جداره برند وین تک در برابر نور خورشید تغییر نمی کند. اما پنجره دو جداره ای که با پروفیل هافمن ساخته می شود ممکن است با تغییرات رنگ و حالت همراه باشد.

بررسی پنجره دو جداره هافمن و وین تک به لحاظ مقاومت پروفیل

بررسی پنجره دوجداره هافمن و وین تک به لحاظ مقاومت پروفیل

پنجره دو جداره در اغلب اوقات برای امنیت بیشتر ساختمان نصب می شود. بنابراین اغلب خریداران به دنبال پنجره ای با مقاومت بالا و امنیت بیشتر هستند. مقایسه کیفیت پنجره دوجداره وین تک و هافمن نشان می دهد که میزان امنیت و مقاومت پروفیل برند وین تک نسبت به برند هافمن بیشتر است. برخی از ویژگی های پنجره دو جداره وین تک و هافمن به لحاظ مقاومت پروفیل عبارت اند از:

  • مقاومت پنجره دو جداره وین تک در برابر فشار یا ضربه بسیار زیاد است. این مسئله موجب افزایش امنیت و ایمنی ساختمان می شود. برند هافمن از مقاومت کمتری در برابر ضربه و فشار برخوردار است.
  • میزان مقاومت پنجره های برند وین تک در برابر نفوذ باران 100 درصد است. این در حالی است که مقاومت پنجره برند هافمن در برابر نفوذ باران 20 درصد کمتر است.
  • پروفیل برند وین تک در برابر اشتعال مقاومت بالایی دارد اما مقاومت هافمن در برابر آلودگی زیاد است.

مقایسه قیمت پنجره دو جداره وین تک با هافمن

مقایسه قیمت پنجره دوجداره وین تک با هافمن

سوالی که ممکن است برای اغلب خریداران ایجاد شود این است که چه تفاوتی میان قیمت دو پنجره وین تک و هافمن وجود دارد؟ در رابطه با این سوال باید خدمت شما مشتریان گرامی عرض شود که قیمت پنجره دو جداره وین تک بیشتر است. در واقع کیفیت متریال و ویژگی هایی مانند مقاومت بالا و تنوع بی نظیر باعث شده است تا این برند نسبت به هافمن از قیمت بالاتری برخوردار باشد.

با این حال عواملی مانند ضخامت شیشه استفاده شده در پنجره دو جداره، تعداد بازشو پنجره، سایز پنجره دو جداره و… در قیمت پنجره دو جداره وین تک و هافمن اثر گذار هستند. در صورتی که قصد خرید پنجره دو جداره از این دو برند را دارید، می توانید با مطابق با نیاز خود؛ پنجره ای را با قیمت مناسب خریداری کنید. مقایسه پنجره دوجداره هافمن با وین تک به لحاظ قیمت کمک می کند تا شما بتوانید با توجه به بودجه مورد نظر خود، مناسب ترین نوع پنجره دو جداره را خریداری کنید.

5/5 - (1 امتیاز)