توری پنجره دوجداره

امروزه برای انواع درب و پنجره توری با قاب های چوبی و آلمینیومی و پنجره دوجداره upvc به کار گرفته می شود که بهترین روش برای تهویه ی طبیعی و ایجاد جریان هوا در فضای خانه است.و همچنان مطمعن ترین راه برای جلوگیری اهایی ز ورود حشرات به خانه می باشد.توری پنجره دوجداره عایق حرارتی و گرد و خاک بودن و قابلیت باز و بسته شدن در از دو جهت یکی دیگر از مزیت های این پنجره ها نسبت به پنجره های کشویی است با توجه به نورگیری فراوان داخل ساختمان سرد شدن هوا و بهای بالای قیمت انرژی در این روزها و از سویی دیگر آلودگی های صوتی در شهر های بزرگ این توری های دو جداره یک انتخاب هوشمندانه به حساب می آیند.شرکت پنسر وین با استفاده از بالا ترین کیفیت یراق آلات بهترین این محصولات را ارائه می دهد.

  • توری های مناسب پنجره دو جداره

مرکز فروش توری پنجره دوجداره

از دیگر محصولات باکیفیت شرکت پنسروین انواع توری برای پنجره های دوجداره می باشد. این محصولات برای هر نوع پنجره با اندازه و ابعاد مختلف تولید و به فروش می رسند. مدلهای این توری ها شامل رولی افقی یک طرفه، دوطرفه، عمودی و پلیسه و …می باشند. هر کدام از این مدل ها بر حسب سلیقه کارفرما انتخاب می شوند.لازم به ذکر است که برخی از این مدل ها تنها برای یک نوع پنجره ی مشخص کاربرد دارد.

انواع توری پنجره دوجداره

توری پنجره دوجداره با توجه به استفاده و کاربردشان 3 نوع مختلف دارد که برای پنجره upvc بسیار مناسب است، گروه پنسر وین خود تولید کننده این 3 نوع میباشد که در زیر اطلاعات کامل داده شده است  که شامل توری پلیسه، توری ثابت، توری لولایی است که مناسب ترین و بهترین آن ها برای پنجره های دوجداره توری پلیسه است که بهترین کاربرد را دارد. پیشنهاد میشود برای اطلاعات بیشتر با گروه ما تماس بگیرید.

توری پلیسه

توری پنجره پلیسه

توری پلیسه مانند آکاردئون پلیسه هست و در هنگام بسته شدن جمع می شوند که به وسیله ی پیچ بر روی فریم در یا پنجره نصب میشوند ،همچنان به دو صورت ثابت و داعمی قابلیت نصب دارند، نظافت آن نسبت به تورهای قدیمی آسان تر است و در هر فصلی که به آن نیاز نیست میتوانید آن را جدا کنید و در فصلی دیگر استفاده کنید، این توری ها به دو حالت عمودی برای پنجره های کوچک و افقی برای پنجره های بزرگ سا خته میشوند و هم چنان هنگام مشاهده از داخل ساختمان به چشم نمی آیند.طرز باز و بسته شدن این توری ها به شما این امکان را می دهد که در موقعیت های مختلف و در هر شرایطی آن را به طور کامل جمع کنید و از منظره بیرون لذت ببرید جذب حداقلی گرد و غبار از دیگر مزایای این توری می باشد.

توری ثابت

توری پنجره ثابت

این توری ها به صورت داعم و ثابت بر روی درب و یا پنجره توسط پیچ نصب میشوند. و در مکان هایی کاربرد دارند که توری روی پنجره به صورت همیشگی باشد و هدف جلوگیری از ورود جانوران باشد.

توری لولایی

توری پنجره لولایی

این توری ها به دلیل وجود لاستیک فیتینگ عایق مناسبی دارند. شستشوی آن ها به این دلیل که لنگه ها در هنگام باز شدن روی هم قرار نمی گیرند آسان است. و اصطهکاک میان لنگه و فریم در هنگام باز و بسته شدن کمتر است. همچنین پروفیل استفاده شده در پنجره لولایی نازک ساخته شده است و از لحاظ زیبایی به پنجره های دیگر برتری دارد، این توری ها توسط لولا به پنجره های دوجداره  یو پی وی سی نصب میشوند.

توری پلیسه

توری پنجره یو پی وی سی

ساختار این محصولات از الیاف فایبرگلاس می باشد و برای انواع پنجره های دوجداره مناسب هستند. این توری ها در برابر تابش مداوم نور خورشید مقاومت بالایی دارند. علاوه بر این نظافتشان نیز آسان است

توری پنجره مگنتی

این محصولات با توجه به خاصیت آهنربایی که دارا می باشند به طور خودکار بسته می شوند و از استقامت بالایی برخوردارند.

توری پنجره رولینگ

این توری ها فضای کمی را اشغال می کند و به صورت کرکره ای باز و بسته می شوند. جذب گرد و غبار و زنگ زدگی در این توری ها بسیار کم دیده می شود.

توری پنجره خورشیدی

خاصیت بارز این توری ها کنترل نور ورودی خورشید است رنگ این توری عموماً تیره میباشد. توری های خورشیدی در مناطقی که آفتاب یا نور خورشید مستقیماً بر آن می‌تابد کاربرد دارند.

توری ثابت

توری پنجره گالوانیزه

این توری ها در محیط هایی که شرایط آب و هوای متغیر است بسیار پرطرفدارند

توری لولایی

 توری پنجره امنیتی

این توری ها با قاب هایی از جنس آلومینیوم یا فولاد در برابر هرگونه ضربه احتمالی مقاوم هستند.

توری پنجره دوجداره کشویی

نام دیگر توری پنجره دوجداره کشویی پلیسه ای یا آکاردئونی است.این محصولات برای جلوگیری از ورود حشرات به داخل منازل در زمان باز بودن پنجره دوجداره کاربرد فراوانی دارند.این محصولات شرکت پنسروین مختص انواع پنجره های upvc، چوبی، آهنی و آلومینیومی تولید می شوند.توری های دوجداره کشویی به دو دسته توری پلیسه عمودی و افقی تقسیم بندی می شوند.ویژگی استثنایی توری های پلیسه ای این است که به مرور زمان و در اثر باز و بسته شدن های مداوم فرم اولیه قاب توری تغییر نمی کند.

مزیت توری پنجره دوجداره کشویی تولیدی پنسروین:

  • مقاومت عالی در برابر عوامل محیطی مانند نور و حرارت
  • مقاومت عالی در برابر عوامل محیطی مانند نور و حرارت
  • قابلیت باز و بسته شدن در جهات مختلف
  • سهولت رگلاژ و تنظیم توری
  • مقاومت در برابر زنگ زدگی
  • شستشوی آسان
  • دوام و استحکام بالا
  • جلوگیری از ورود حشرات موذی

قیمت توری پنجره دوجداره

تاثیر ابعاد پنجره در محاسبه قیمت توری پنجره های دوجداره: به تبع متریال و متراژ بالا سبب افزایش قیمت توری می شود مانند محاسبه قیمت پنجره دوجداره. تاثیر جنس قاب در محاسبه قیمت توری پنجره های دوجداره: هر کدام از متریال آلومینیوم یا pvc با توجه به خواسته مشتری انتخاب می گردند که دارای قیمت های متفاوتی خواهند بود.تاثیر محل نصب در محاسبه قیمت توری پنجره های دوجداره: محل قرارگیری پنجره ها بر محاسبه دستمزد و قیمت نهایی بسیار تاثیرگذار است.به عنوان مثال در صورتی که دسترسی به پنجره مدنظر بسیار سخت باشد و مدت زمان نصب طولانی گردد مبلغ مازادی تحت عنوان دستمزد به هزینه اضافه خواهد شد.با بالا رفتن تعداد پنجره ها و توری های دوجداره هایی که در پنسروین سفارش خواهید داد متریال و هزینه ساخت به صورت عمده حساب میشود.

خرید توری مناسب پنجره دوجداره از پنسروین

شما می توانید توری دلخواه خود را با توجه به ابعاد و متراژ مورد نظر سفارش دهید.
شرکت پنسروین با داشتن تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته و برخورداری از تکنولوژی های روز قادر به تولید انواع توری پنجره دوجداره می باشد. پس از انتخاب نوع توری و ابعاد نصابان حرفه‌ای پنسروین در محل حاضر می‌شوند و بعد از مناسب نمودن بستر؛ توسط ابزار آلات مخصوص اقدام به نصب توری ها می کنند.
پس از تمامی مراحل فرآیند نصب توری و اجرا متخصصین ما توضیحات تکمیلی را در خصوص طرز صحیح شستشو و باز و بسته کردن صحیح طوری ارائه می‌دهند تا کارایی و استفاده طولانی مدتی از محصولات ما داشته باشید.