وین تک بهتره یا ویستا بست

پنجره وین تک بهتره یا ویستا بست؟

احتمالا شما هم از مقایسه پنجره وین تک با ویستا بست به دنبال این هستید که بدانید کدام یک از این دو برند بهتر هستند؟ برای پاسخ دادن به این سوال بهتر است کمی موضوع را دقیق تر بررسی کنیم. برای این منظور یک نقطه شروع خوب می تواند با نگاه کلی به هر دو برند آغاز شود.

پنجره دوجداره وین تک از پنجره دوجداره ویستا بست زودتر وارد بازار ایران شد. از منظر دریافت استانداردها و گواهینامه ها وین تک موفق شده است که سریعتر انواع استانداردها و لیسانس ها را به دست بیاورد. البته نباید اینطور تصور کنیم که ویستا بست از این منظر ضعیف تر است. این برند نیز توانسته است انواع استانداردها و لیسانس را به دست بیاورد. اما اگر بخواهیم به مزایای وین تک اشاره کنیم، یکی از نقاط قوت این برند قیمت آن است. از این منظر کمتر برندی امکان رقابت پا پنجره های تولید شده این شرکت را دارند. خالی از لطف نیست که بدانیم وین تک امروز در چندین کشور به جز ایران دارای نمایندگی رسمی است و بدل به برندی جهانی شده است.

اما در طرف مقابل ویستا بست اگرچه کمی دیرتر وارد بازار ایران شد، اما با دریافت گواهینامه رآل از کشور آلمان توانست به سرعت جای خود را در بازار کشورمان باز کند. یک نکته مهمی که در پنجره های ویستا بست روی آن تاکید می شود، کیفیت بالا در شرایط مختلف آب و هوایی است. معمولا برای مناطقی که آب و هوای سرد یا گرم داریم، محصولات ویستا بست توصیه می شوند. عملکرد فوق العاده محصولات این شرکت معمولا یکی از مسائلی است که باعث می شود قیمت بالاتر آن چندان نگرانی برای خریداران به وجود نیاورد و حاضر باشند برای کیفیت بهتر مبلغی کمی بالاتر بپردازند.برای دریافت آخرین قیمت پنجره دوجداره کلیک کنید.

یک مقایسه کلی به ما نشان می دهد که محصولات وین تک برای زمانی که در آب و هوای معتدل هستیم و بودجه برایمان مهم است انتخاب بهتری است. اما زمانی که بخواهیم کیفیت را بالا ببریم، آنگاه باید گفت محصولات ویستا بست انتخاب بهتری خواهد بود.

مقایسه پروفیل وین تک و ویستا بست

مقایسه پروفیل های وین تک با ویستا بست

اکنون در مقایسه پنجره وین تک با ویستا بست نوبت به توجه به پروفیل ها رسیده است. ابتدا به بررسی کلی پروفیل های وین تک خواهیم پرداخت. در پنجره های وین تک باید بدانیم که نمی توان یراق الات را به صورت مستقیم روی پروفیل ها سوار کنیم. در پروفیل های پنجربه وین تک ۴ الی ۸ حفره وجود دارد. محصولات این شرکت برای پنجره های کشویی عملکرد مناسبتری دارند. قیمت پروفیل های وین تک نیز یکی از برتری های محصولات این برند به نسبت ویستا بست است. اگر قصد داشته باشیم تا پنجره های قدیمی با چهارچوب فلزی را تغییر دهیم، انتخاب پنجره وین تک کار ما را بسیار آسانتر از محصولات مشابه می کند. تا به اینجا به نقاط قوت پروفیل های وین تک پرداختیم، حال ببینیم برند دیگر چه مزایایی دارد.

در طرف دیگر محصولات ویستا بست را داریم. محصولات ویستابست به دو دسته سه و پنج محفظه ای تولید می شوند. به نسبت محصولات وین تک، پروفیل های ویستا بست سطح مقطع بیشتری دارند. از منظر وزنی و ضخامتی نیز ویستا بست از وین تک سنگینتر و ضخیم تر تولید می شود. همچنین از نظر مقاومت در برابر گرما و تابش خورشید، ویستا بست را می توان انتخاب بهتری دانست. به علاوه باید توجه کرد، زمانی که ابعاد پنچره بزرگ بخواهیم استفاده کنیم، معمولا پنجره های ویستا بست مناسبتر خواهند بود.

همانطور که متوجه شدید هر کدام از این دو برند به نسبت دیگری برخی مزایا در پروفیل های خود دارند. اما باید توجه کنیم که در تولید پنجره، پروفیل تنها عامل تصمیم گیری ما نیست و باید کیفیت پنجره را به صورت کلی در نظر بگیریم.

همچنین می توانید از مقایسه پنجره دوجداره هافمن با وین تک آشنا شوید.

مقایسه کاربرد های پروفیل وین تک و ویستا بست

مقایسه کاربردهای آن ها

در این بخش می خواهیم کاربرد های وین تک و ویستا بست را با هم مورد بررسی قرار دهیم. تا اینجا دانستیم که محصولات هر دو برند مزایای گوناگونی به نسبت یکدیگر دارند. حالا وقت آن رسیده که ببینیم هر کدام برای چه کاربردی مناسبتر از دیگری هستند.
البته پیشاپیش باید در نظر بگیریم که گاهی این کاربردها می توانند کاملا مشابه باشند و در چنین شرایطی سایر موارد هستند که می توانند برای مقایسه پنجره وین تک با ویستا بست فاکتور خرید ما باشند.

اگر مقصود ما از کاربرد، به کار بردن پنجره های چند جداره باشد، دستمان در انتخاب باز است. هر دو برند وین تک (Wintech) و ویستا بست (Vista Best) انواع پنجره چند جداره تولید می کنند. شاید تنها تفاوت زمانی است که می خواهیم پنجره های کشویی در ساختمان خود استفاده کنیم، که وین تک انتخاب بهتری است. حال اگر مقصودمان از نظر کاربرد کیفیت بالاتر باشد، باید به برتری محصولات ویستا بست اشاره کنیم.

به صورت کلی باید اینطور در نظر داشت که هر دوی این برندها، بهترین محصولات بازار ایران هستند. بدون شک زمانی که شما محصولات این دو شرکت را از یک مجموعه معتبر تهیه کنید، اطمینان از کیفیت و قیمت مناسب چیزی است که نصیبتان می شود. پیش از خرید نیز توصیه می کنیم از مشاوره کارشناسان استفاده کنید تا بتوانید راحت تر اقدام به تهیه محصول مورد نظر خود بکنید.

3.7/5 - (3 امتیاز)