حتما نام پنجره دوجداره را بارها شنیده اید و می دانید که این پنجره ها از اتلاف انرژی جلوگیری می کنند و عایق صوتی بسیار خوبی هستند. اما آیا می دانید بهترین پنجره دوجداره کدام است؟ انواع مدل پنجره دوجداره آلومینیومی، پنجره دوجداره upvc ، پنجره دوجداره کشویی و …. در بازار موجودند که کار انتخاب را دشوارتر می کنند. با توجه به قیمت های سرسام آور، اولین گزینه تعمیر پنجره دوجداره قبلی است ولی اگر پنجره های قدیمی در ساختمان نصب شده بهترین کار عوض کردن در و پنجره های زوار در رفته با انواع مدل پنجره دوجداره است.

شما عزیزان می توانید در این بخش از خدمات گروه پنسر وین پاسخ سوال خود را پیدا کنید در صورتی که پاسخ سوال خود را در قسمت زیر پیدا نکرده اید نگران نباشید کارشناسان گروه تولیدی درب و پنجره دوجداره پنسر وین آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند، با ما تماس بگیرید.

اگر قصد بازسازی منزل را دارید و به فکر تعویض پنجره های قدیمی افتاده اید، بحث بودجه را مدیریت کنید. قیمت پنجره دوجداره ارتباط با جنس قاب، نوع شیشه ها و سبک پنجره دارد.

  • پنجره دوجداره وین تک

انواع مدل پنجره دوجداره در شرکت های معتبر تولید شده که هر کدام کیفیت و قیمت متفاوتی دارند. پنجره وین تک تحت استاندارد RAL آلمان تولید می شود و از بهترین پنجره دوجداره موجود در بازار است. درب و پنجره upvc با بیشترین سطح مقطع از تولیدات این شرکت هستند.

  • پنجره دوجداره هافمن

با توجه به محل نصب پنجره دوجداره و کیفیت پروفیل ساخت، انتخاب مناسب تری خواهید داشت. محصولات شرکت هافمن یکی دیگر از پروفیل های مرغوب در تولید انواع مدل پنجره دوجداره است که به لحاظ ضخامت پروفیل با دوجداره وین تک برابری می کند.

  • پنجره دوجداره ویستا بست

محصولات پروفیل شرکت ویستا بست در مقایسه با دو شرکت دیگر سنگین تر، ضخیم تر و البته گران تر نیز هست. استاندارد RAL آلمان به دوجداره های ویستا بست هم تعلق گرفته است. معروف ترین مارک های درب و پنجره دوجداره یکی از این پروفیل ها هستند.

خب ویژگی اصلی پنجره‌های دوجداره، عایق حرارتی و صوتی بودن اونهاست. وقتی میگیم پنجره‌ای دوجداره است، اولین انتظارمون اینه که از لحاظ حرارتی عایق باشه.

برای عایق بودن پنجره باید یکسری جزئیات خاصی داشته باشه. مثلاً این پنجره ها دارای دو یا سه لایه‌ی شیشه ای هستن (بله درسته ممکنه پنجره ای سه جداره هم باشه اما کلاً این نوع پنجره ها به پنجره‌ی دوجداره معروف شدن). این جداره ها (شیشه‌های پنجره) روی قابی از جنس‌های مختلف سوار میشه و فاصله‌ی بین جداره ها هم با گاز مخصوصی پر میشه تا نسبت به حرارت عایق باشه.

همونطور که گفتیم برای پنجره‌ی دوجداره نمیشه بازه قیمتی داد. چون این بازه خیلی بزرگ میشه و عملاً کاربردی نداره.

پس اولین قدم برای درک این همه نوسان در قیمت پنجره های دوجداره، آشنا شدن با پارامترهایی هست که در قیمت نهایی پنجره خودشون رو نشون میدن.

۱. برند پروفیل پنجره دوجداره

۲. شیشه ی (جدار پنجره‌ها) پنجره دوجداره

۳. متراژ پنجره

۴. تعداد لنگه پنجره دوجداره.

۵. وجود کتیبه

۶.  بازشوی پنجره دوجداره