ویژگی های پنجره رنگی هافمن

ویژگی های پنجره رنگی هافمن

از ویژگی های مهم پنجره دوجداره هافمن این است که به افراد اجازه می دهد تا مطابق با سلیقه خود، سبک شخصی خود را در طراحی منزل به کار گیرند. افراد می توانند به سبک منحصر به فرد خود، در مورد رنگ قاب پنجره فکر کنند.

پر واضح است که صنعت رنگ در تولید پنجره ها روند رو به رشدی را طی می کند، اما میزان مقاومت رنگ پنجره ها همیشه جای بحث داشته است. پنجره های رنگی هافمن، با فرآیند منحصر به فرد تولید و محصولی با رنگ های مقاوم در برابر ترک خوردگی و رنگ پریدگی تولید می کند. این ویژگی از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چرا که پنجره ها همیشه در معرض تابش آفتاب و سایر عوامل محیطی هستند که سبب آسیب رساندن به رنگ پنجره می شود.

ویژگی دیگر پنجره رنگی هافمن، امکان ایجاد مکمل های رنگی می باشد. قاب سفید پنجره تضاد واضحی با سایر رنگ های خانه دارد. اما پنجره رنگی، اگر درست انتخاب شود، نه تنها در تضاد با سایر اجزای خانه نخواهد بود؛ بلکه کامل کننده آن ها نیز می باشد.

آخرین ویژگی اختلاف قیمت 10 الی 20 درصدی پنجره یو پی وی سی رنگی با پنجره یو پی وی سی سفید است. هر چند این رقم متناسب با مواد اولیه به کار گرفته شده، میزان هزینه و انرژی صرف شده و … می تواند تفاوت زیادی داشته باشد. دارا بودن استاندارد های جهانی نیز از دیگر ویژگی های شاخص  این پنجره است.

تولید و اجرای پنجره رنگی هافمن

از پنجره رنگی هافمن در چه طراحی استفاده کنیم؟

بسته به نوع طراحی داخلی یا خارجی ساختمان، طرح های رنگی استفاده شده برای پنجره نیز می تواند متفاوت باشد. از بین تمام طرح ها و رنگ ها، معمولا طرح رنگ چوب، با طیف های گوناگون رنگی، خواهان بیشتری دارد. پنجره به رنگ چوب، قابلیت تطبیق با انواع گوناگونی از سبک های طراحی را فراهم می آورد. در برخی موارد امکان استفاده از پنجره رنگی هافمن، در دو رنگ وجود دارد.

از رنگ های پر کاربرد دیگر، رنگ سیاه است. رنگ سیاه خنثی بوده و قابلیت تکمیل رنگ های مختلف، در طراحی ساختمان را دارا است. رنگ سیاه برای پنجره، کاملا مدرن و مطابق با مد روز است، در عین حال می تواند به همان اندازه کلاسیک و جاودانه باشد. رنگ مشکی برای خانه هایی با سبک طراحی مدرن، ویلایی و کشاورزی نیز مناسب هست. در طرح های مینیمال، از خانه های سفید با پنجره های مشکی استفاده می کنند. پنجره سیاه، قهوه ای تیره و سرمه ای تیره کنتراست خیره کننده ای را ارائه می دهند. برای داشتن طرح فانتزی می توان از سایر رنگ ها مانند قرمز، زرد، آبی، سبز و … استفاده کرد.

طراحی با پنجره رنگی هافمن

آیا متریال و پروفیل پنجره رنگی هافمن متفاوت است؟

پاسخ نهایی و خوشحال کننده برای سوال فوق در کلمه «نه» خلاصه می شود. متریال و پروفیل پنجره دوجداره دارای رنگ هافمن، با پنجره سفید هافمن یکسان است.

 پنجره رنگی هافمن در ابتدا، دقیقا مانند پنجره های سفید، در رنگ سفید تولید می شود. در گام بعد این پنجره ها به کارخانه های رنگرزی انتقال داده می شوند. در این کارخانه ها پنجره ها مطابق با سفارش مشتری رنگ زده می شوند. مدتی انتظار برای خشک شدن رنگ لازم است. در انتها پنجره رنگی، متناسب با سلیقه مشتریان آماده است.

به علت ثابت بودن مواد و مراحل تولید پنجره های سفید با پنجره های رنگی، پنجره های رنگی نیز از همان کیفیت بالای پنجره های سفید برخوردارند.

فرآیند رنگرزی نیز به گونه ای انجام می گیرد که کیفیت قاب پنجره را تحت تأثیر قرار ندهد.

ساخت و اجرای پنجره رنگی هافمن در پنسروین

پنسروین، از سال 1388 کار خود را آغاز کرده است. عمده فعالیت این شرکت در زمینه تولید درب و پنجره با پروفیل یو پی وی سی می باشد. در سال های متمادی شرکت ما یعنی پنسروین اقدام به ساخت و اجرای پنجره رنگی هافمن کرده است. پنسروین نمایندگی رسمی پنجره دوجداره هافمن در تهران می باشد.

نمونه کارهای پنجره هافمن در شرکت ما در رنگ های گوناگونی ارائه می شود. در این بین، رنگ قهوه ای و خاکستری از محبوبیت زیادی برخوردار است. قاب های رنگی پنجره هافمن در پنسروین در شکل های گوناگون تولید می شوند و منحصر به شکل یکنواختی نمی باشند. حتی در مواردی از میله های رنگی بر روی شیشه پنجره استفاده می شود تا زیبایی کار به بالاترین میزان ممکن ارتقا یابد.

ما با به کارگیری کادری مجرب و متعهد تلاش می کنیم تا پنجره های رنگ دار هافمن را در بالاترین کیفیت تولید کنیم. ضمن اینکه شرکت ما با به کارگیری نصاب های دوره دیده، کار نصب پنجره های رنگی هافمن و همچنین تعویض پنجره هافمن را با بهترین کیفیت انجام می دهد. همین امر سبب ارتقا طول عمر مفید و عملکرد بهتر پنجره، در طول زمان می شود.

5/5 - (1 امتیاز)