پنجره دو جداره تاشو چیست

حتما به گوش شما هم خورده است که برخی از افراد درون منازل خود از پنجره های دوجداره تاشو استفاده می کنند. اما به راستی پنجره دو جداره تاشو چیست؟ در پاسخ باید گفت مطمئنا صفت تاشو به نوع باز و بسته شدن پنجره ارتباط دارد. به پنجره های دوجداره‌ای که همانند نواختن ساز اکاردئون باز و بسته می شود، پنجره تاشو می گویند. معمولا درب های تاشو بیشتر به چشممان می خورد تا پنجره هایی که به این طریق باز و بسته می شوند. اما همین موضوع می تواند سبب خاص شدن این پنجره‌ها باشد. از لحاظ ظاهری این مدل پنجره ها جذابیت زیادی دارند. در خصوص این پنجره ها انعطاف پروفیل نقش مهمی در داشتن عملکرد خوب این محصولات ایفا می کند. استفاده از یراق آلات با کیفیت و پیشرفته در این پنجره ها مساله ای حائز اهمیت است که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید.

قیمت پنجره دو جداره تاشو

قیمت پنجره دو جداره تاشو

نسل جدیدی از پنجره دوجداره که وارد بازار شده اند علاوه بر ویژگی های کیفی درخشان دارای تنوع ظاهری جذابی نیز می باشند. وجود انواع و اقسام پنجره هایی که به شیوه های مختلف جالب توجه ای باز و بسته می شوند، این امکان را به طراحان دکوراسیون می دهد تا انتخاب هوشمندانه تری برای فضا مورد نظر داشته باشند. پنجره های تاشو با ظاهر چشمگیر و نحوه باز و بسته شدن خاص خود برای بسیاری از دکوراسیون ها می تواند جذاب باشد. قیمت پنجره دو جداره تاشو خیلی مناسب و مقرون به صرفه است. عواملی مثل جنس پروفیل استفاده شده در پنجره، شیشه دوجداره و اندازه پنجره می تواند در قیمت گذاری این محصولات تاثیر داشته باشد. اگر قصد خرید این مدل از پنجره ها به قیمتی واقعی و مناسب را دارید بهترین کار این است تا خرید خود را از یکی از نمایندگی ها معتبر انجام دهید.

اجرای پنجره دو جداره تاشو

اجرای پنجره دو جداره تاشو

اجرای پنجره دو جداره تاشو نیازمند تخصص و دقت عمل بالایی است.

نگران هزینه های نصب نباشید و با خیالی راحت این کار را به دست متخصصانش بسپارید.

نصب پنجره های تاشو زمان زیادی طول نخواهد کشید.

اگر نصاب کارش را به خوبی بلد باشد،

پس از نصب که چند ساعت بیشتر به طول نمی انجامد

تا سال ها بدون هیچ مشکلی از این محصول استفاده خواهید کرد.

حال این سوال مطرح می شود که اگر نصب این پنجره ها به طور اصولی و بر اساس استاندارد ها صورت نگرفته باشد چه اتفاقی می افتاد؟

اگر نصب به خوبی انجام نگیرد، باز و بسته شدن لنگه ها به صورت روان و به راحتی انجام نپذیرفته و ویژگی های مربوط به عایق بودن پنجره دوجداره تاثیر خود را از دست می دهد.

نصب حرفه ای این محصولات به کمک ابزارهای مخصوصی صورت می گیرد که تیم نصب و اجرا دارا می باشند.

5/5 - (1 امتیاز)