قیمت پنجره دوجداره

برای محاسبه قیمت درب و پنجره دوجداره upvc چندین فاکتور را باید در نظر داشت که بدون در نظر گرفتن این فاکتورها اعلام نرخ قیمت درب و پنجره یو پی وی سی تقریبا امری غیر ممکن است. یکی از این فاکتورها دانستن دقیق ابعاد پنجره است.

پنجره ها با ابعاد مختلف قیمتهای متفاوتی دارند از آنجاییکه قیمت درب و پنجره دو جداره upvc به میزان پروفیل مصرفی، مقدار شیشه دو جداره، یراق آلات و … بستگی دارد یکی دیگر از فاکتورها در نظر گرفتن تعداد باز شو ها بطور دقیق است. همچنین به دلیل انکه نوع فریم پروفیل مصرفی در زمان بازسازی درب و پنجره های قدیمی که اغلب اهنی یا آلمینیومی هستند با نوع فریم پروفیل مصرفی در ساخت و سازهای جدید متفاوت است بهتر است در ابتدای کار مشخص شود که هدف بازسازی است یا ساخت و ساز، مشخص کردن این مساله برآورد قیمت را راحت خواهد کرد.

لیست آخرین قیمت 1402 پنجره دوجداره

مدل: دو حالته (نوع بازشونده فرق دارد)

قیمت: 2/450/000 تومان

مدل: پنجره دوجداره تک حالته

قیمت: 2/300/000 تومان

مدل: پنجره دوجداره کشویی

قیمت: 5/700/000 تومان

مدل: پنجره دوجداره تک حالته

قیمت: 3/600/000 تومان

مدل: پنجره کشویی بزرگ

قیمت: 9/400/000 تومان

مدل: پنجره دوجداره دو حالته

قیمت: 6/300/000 تومان

مدل: پنجره دوجداره دو حالته

قیمت: 2/300/000 تومان

مدل: پنجره دوجداره دو دحالته

قیمت: 5/300/000 تومان

مدل: درب پنجره دوجداره

قیمت: 3/450/000 تومان

مدل: درب پنجره دوجداره

قیمت: 3/800/000 تومان

نمونه پروژه های اجرا شده

توضیحات قیمت پنجره دوجداره

توجه کنید که در ساختمان هایی که نیاز به بازسازی است، مبلغ 15 درصد هزینه نصب به قیمت این پنجره ها اضافه میشود و مبلغ 10 درصد هزینه نصب برای ساختمان های نوساز اضافه میشود.

جدیدترین قیمت پنجره دوجداره در تهران

ما همواره جدیدترین قیمت‌ را در اختیار شما قرار می‌ دهیم. قیمت های قدیمی، مشتریان را به اشتباه می اندازند و باعث می شوند تا آن ها نتوانند به درستی بودجه لازم را پیش بینی کنند و در هنگام خرید با مشکل روبه رو می شوند. این حق شما است که بدانید برای خرید یک محصول چه هزینه ای باید پرداخت کنید.
امروزه با توجه به پیشرفت صنعت و اهمیت مصرف بهینه انرژی، بیشتر ساختمان های جدید به استفاده از پنجره های دوجداره رو آورده اند. بی شک افرادی که قصد ساخت و یا بازسازی ساختمان دارند، می دانند که مشتریان آن ها حتما از دوجداره بودن جنس پنجره ها سراغ خواهند گرفت. در ساخت و بازسازی هزینه ها بسیار مهم هستند. باید بتوانید پیش از شروع به کار یک برآورد قیمت صحیح و واقعی داشته باشید. اینجاست که به روز بودن قیمت ها، تأثیر خود را نشان خواهد داد.

قیمت پنجره دوجداره در تهران با توجه به هزینه های ساخت تایین میگردد و بستگی به نوع پرفیل پنجره قیمت بندی میشود.

تأثیر مدل و نوع پنجره دوجداره بر قیمت آن

آیا مدل و نوع پنجره دو جداره بر قیمت آن تأثیر دارد؟

بله! مدل ها و انواع پنجره های دوجداره قیمت های متفاوتی دارند. طبعا زمانی که هزینه مواد به کار رفته در یک مدل با مدل دیگر متفاوت است، باید قیمت ها نیز متفاوت باشند. این موضوع در مورد تکنولوژی های به کار رفته در ساخت نیز به همین منوال است.
مدلها و انواع گوناگون با قیمت های مختلف تهیه و تولید می شوند تا مشتریان بتوانند با بودجه های مختلف، بنا به نیازشان محصول مناسب را خریداری کنند. گاهی این تفاوت قیمت می تواند بسیار زیاد باشد. در بخش قبل شش عامل تأثیر گذار در قیمت را برای شما برشمردیم. توجه داشته باشید که این شش عامل تفاوت اصلی مدل ها است و در زمان خرید حتما باید به آن ها دقت کنید.

پنجره دوجداره کلنگی
کاربرد های پنجره دو جداره تک حالته
مزیت نصب پنجره دو جداره فولکس واگنی
مدل پنجره دو جداره دو حالته
پنجره دو جداره ثابت چیست و چه کاربردی دارد ؟پنجره دو جداره ثابت چیست و چه کاربردی دارد ؟
قیمت مدل پنجره دو جداره ریلی

محاسبه آنلاین قیمت درب و پنجره دوجداره upvc

پیش از هر چیز باید بدانیم چه فاکتورهایی در قیمت گذاری این محصولات دخیل هستند. در ساخت درب و پنجره upvc معمولا از پروفیل های متفاوتی استفاد می شود. این پروفیل ها با توجه به کیفیت و برند سازنده دارای قیمت های متفاوتی هستند. دومین فاکتور تأثیر گذار یراق، لولا و دستگیره های به کار رفته است. یراق هایی که کیفیت بالاتری در ساخت و طول عمر بالاتری دارند، گرانتر هستند.
فاکتور سوم موثر قیمت شیشه به کار رفته است. احتمالا می دانید که شیشه ها از متریال و با کیفیت های ساخت متفاوتی تولید می شوند. عامل بعدی موثر در قیمت گالوانیزه به کار رفته در پروفیل است. گالوانیزه های به کار رفته با ابعاد و ضخامت های مختلفی تولید می شوند. اهمیت گالوانیزه در پنجره های دو جداره به استحکامی است که به کار می بخشد.
به جز موارد بالا، دو فاکتور کیفیت ساخت و جنس لاستیک آب بندی هم در قیمت نهایی محصول موثر است. پس برای بررسی و مقایسه قیمت باید شش عامل را در نظر گرفت.

اگر بپرسیم قیمت درب و پنجره دوجداره چند است؟

دچار یک اشتباه بزرگ شده ایم! به جای آن باید بپرسیم قیمت یک درب و پنجره دو جداره با توجه به ابعاد و عوامل تأثیرگذار در ساخت آن چقدر است. سوال اول باعث می شود اطلاعات اشتباه به دست آوریم و در زمان خرید با هزینه ای متفاوت روبه رو شویم یا درب و پنجره ای نامناسب تحویل بگیریم. اما سوال دوم به ما کمک می کند که هم هزینه دقیق را بدانیم و هم اطلاعاتمان درست باشند.

محاسبه آنلاین قیمت به شما کمک می کند تا از هزینه پرداختی اطمینان داشته باشید. به همین دلیل است که ما اینکار را برایتان انجام می دهیم. دیگر نیاز نیست زمان طولانی برای دریافت قیمت صبر کنید. در سریعترین زمان، بدون معطلی، اما کاملا دقیق می توانید از تعرفه های پنسر وین مطلع شوید.
پنسر وین به خوبی می داند که مشتریان به چه چیزهایی نیاز دارند. اما فقط دانستن کافی نیست! بلکه ارائه راهکار چیزی است که مشتری به آن نیاز دارد. به همین دلیل ما با ارائه راهکارهایی مانند محاسبه آنلاین قیمت، با شفافیت نیاز مشتریان را برطرف خواهیم کرد.