قیمت پنجره دوجداره حفاظ دار، پنجره دوجداره حفاظ دار پنجره‌ای است که دارای دو لایه شیشه با فاصله‌ای میان آن‌هاست و به دلیل این فاصله، حرارت و صدا را به خوبی جذب و عبور نمی‌دهد. برای افزایش امنیت، به جای یکی از شیشه‌ها، همانند ساختار پنجره دوجداره ساده، حفاظ قرار داده می‌شود. این نوع پنجره باعث صرفه‌جویی در هزینه گرمایی و سرمایی خانه می‌شود و همچنین حفاظی که در آن قرار دارد، از نفوذ سارقان جلوگیری می‌کند.

قیمت پنجره دوجداره حفاظ دار بستگی به مواد اولیه استفاده شده در ساخت آن، ابعاد پنجره، شرکت سازنده و قابلیت‌های آن دارد. در حالت کلی، قیمت یک پنجره دوجداره حفاظ دار بین ۲.۵ تا ۴ میلیون تومان متفاوت است. با این حال، قبل از خرید پنجره دوجداره حفاظ دار، بهتر است با شرکت‌ پنسروین تماس گرفته و برای خودتان بهترین گزینه را انتخاب کنید. همچنین متصدیان فروش در نمایندگی رسمی درب و پنجره دوجداره پنسروین می‌توانند راهنمایی شما در خرید و انتخاب صحیح را ارائه کنند.

انواع پنجره دوجداره حفاظ دار

قبل از هر چیز باید درباره انواع حفاظ پنجره دوجداره اطلاعات لازم را داشته باشیم. همانطور که میدانیم حفاظ ها بسته به نوع جنس و مدل های متفاوت و محلی که برای اجرای آن انتخاب خواهیم کرد؛ متفاوت هستند. چرا که حفاظ ها دارای میزان مقاومت متفاوتی می باشند و انتخاب نوع حفاظ بستگی به محل نصب آن دارد. در ادامه انواع حفاظ های پنجره را بررسی خواهیم کرد:

حفاظ آهنی

این حفاظ ها دارای مقاومت بالایی می باشند. در شکل ها و ابعاد متفاوتی قابل تولید هستند، از این حفاظ ها در پنجره های با ابعاد بزرگ و خانه های ویلایی خارج از شهر بیشتر استفاده می‌شود. البته این نوع حفاظ ها در شرایط آب و هوایی مختلف به طور متفاوتی عمل می کنند و در بعضی از جاها ممکن است ظاهر خود را از دست بدهند یا زنگ بزند به همین دلیل به مراقبت و نگهداری بیشتری نیاز دارند.

حفاظ استیل

شاید بتوان این مدل بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل این که در طول زمان ظاهر و رنگ آن ثابت می ماند و معمولاً با هر نوع آب و هوایی سازگاری لازم را دارد. به همین دلیل کیفیت خود را نیز حفظ می کند. این نوع حفاظ ها بهترین انتخاب ها برای مناطق مرطوب به حساب می آیند.

حفاظ فرفوژه

فرفوژه ها در واقع آهن گداخته شده هستند که در کوره داغ شده و پس از آن کوبیده می شوند، سپس به شکل های مختلف تبدیل می شوند. به همین دلیل این فرفوژه ها را می‌توان به شکل ها و ترکیب های زیبایی در آورد و از آن برای نمای ساختمان استفاده کرد.

حفاظ شبه چوب

این نوع از حفاظ ها مقاومت بالایی در برابر آتش و رطوبت دارند و در مناطقی که رطوبت بسیار بالایی دارند؛ از این سبک حفاظ ها هم استفاده میشود. البته به دلیل اینکه گرد و غبار را به خود جذب می کنند نیازمند نظافت و نگهداری مرتب می باشند.

مدل های پنجره دوجداره حفاظ دار

آکاردئونی

باز و بسته شدن این مدل از حفاظ مشابه آکاردئون است و بیشتر برای درب و پنجره هایی که ابعاد بسیار بزرگی دارند استفاده می شود.

رولی

حفاظ های رولی در بالای درب نصب می شوند مورد کاربرد آن بیشتر برای درب مغازه ها و پارکینگ ها است.

نرده ای

حفاظ نرده ای در مقابل درب و پنجره ها قرار می گیرند و امکان باز و بسته شدن ندارند.

توجه داشته باشید که این مدل حفاظ بایستی برای درب و پنجره هایی استفاده شود که باز شدن آنها به سمت داخل ساختمان است.

ابرویی

حفاظ های ابرویی که از زیبایی خاصی برخوردار هستند برای پنجره‌هایی کاربرد دارند که وسعت آنها بیشتر از ارتفاع است.

به طور کامل پنجره را پوشش نمی‌دهند چون در بالای پنجره نصب می شوند.

مدل های پنجره دوجداره حفاظ دار

مزایای استفاده از پنجره دوجداره حفاظ دار

  1. مناسب در برابر سرما و گرما
  2. کاهش دهنده مناسب شدت صوت
  3. جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و آلودگی های محیطی
  4. کاهش دهنده سرمایه گذاری اولیه و استهلاک سیستم گرمایشی در ساختمان
  5. تنوع در اشکال مختلف آن و شکل پذیری مناسب با معماری و فضای ساختمان

بیشتر بدانید: آیا پنجره های دو جداره نیاز به نصب حفاظ دارند؟

4.9/5 - (75 امتیاز)