تاثیر توری پلیسه ای طرح دار در دکوراسیون

در این مقاله قصد داریم تا درباره توری پلیسه ای طرح دار با شما صحبت کنیم. اول از هر چیز یک آشنایی کلی درباره این نوع توری به شما خواهیم داد و سپس به استفاده از آن در دکور و در پایان به موضوع قیمت آن خواهیم پرداخت.

توری پلیسه مگنتی هم یکی دیگر از انواع توری های پلیسه ای است.

زیبایی توری های پلیسه ای طرح دار در دکور خانه

اگر با توری های پلیسه ای آشنایی ندارید، شاید یک توضیح اولیه بتواند شما را به وجد بیاورد و یکی از طرفداران پر و پا قرص آن شوید. شاید بسیاری مواقع برای شما پیش آمده باشد که بخواهید درب یا پنجره رو به بیرون را باز کنید! اما احتمالا نگران این خواهید شد که انواع حشرات به درون خانه شما وارد می شوند. قطعا هیچ کس چنین اتفاقی را دوست ندارد. برای اینکه بتوان پنجره و در را باز کرد اما از ورود حشرات به داخل جلوگیری کنیم، روش های گوناگونی وجود دارد. توری پلیسه هم یکی از این روش ها است اما با این قابلیت که لازم نیست حتما بسیار ساده باشد!

بله درست متوجه شدید، توری پلیسه ای طرح دار این امکان را به وجود می آورد که هم یک توری داشته باشید و هم این توری بدون طرح و بسیار ساده نباشد. به این شیوه استفاده از توری بسیار جذاب تر است. می توانیم از انواع طرح های آن برای زیبایی داخل خانه و محل زندگی خود استفاده کنیم. دکور هیچ وقت موضوع کم اهمیتی نبوده و نیست. همه ما دوست داریم خانه ای زیبا داشته باشیم و هر زمان که یک میهمان به خانه ما می آید از زیبایی آن شگفت زده شود و لب به تعریف بگشاید.

اما برای اینکه بیشتر با جذابیت این توری ها آشنا شوید بگذارید با یک مثال ساده همه چیز را شروع کنیم. فرض کنید که شما یک پنجره در اتاق پذیرایی دارید که می خواهید برای آن توری استفاده کنید. اگر به سراغ پنجره های طوری قدیمی بروید، نه نمایی زیبا از بیرون را مشاهده خواهید کرد و نه ظاهر چندان جذابی از داخل را نظاره گر هستید. حالا فرض کنید مثلا مبلمان شما راه راه است و این امکان وجود دارد که توری هم طرح آن داشته باشید! چقدر جذاب خواهد بود. اما فقط طرح راه راه از این نوع توری ها وجود دارد؟

احتمالا شما هم درست جواب سوال قبلی را داده اید: خیر! امروزه طراحی در تمامی اجزای یک خانه وارد شده است. دیگر فقط یک وسیله یا محصول را به امید اینکه با سایر دکور همخوان باشد نمی خریم. بلکه بنا به دکوری که مورد نظرمان هست، از هر محصولی انواع طرح و رنگ وجود دارد. سازندگان توری پلیسه ای طرح دار هم به خوبی این موضوع را درک کرده اند. تنها کافی است تا به انواع طرح ها یک نگاه بیاندازید. شگفت زده خواهید شد که هر طرحی که در ذهن شما می گذشت، چند مدل مناسب برای آن توری پلیسه ای وجود دارد.

پس به کم راضی نشوید! شما لیاقت این را دارید که در منزلی با دکور زیبا زندگی کنید، ما هم محصولی مناسب همین امر به شما معرفی کردیم. محصولی که کاربردهای فراوانی دارد. می توانید از آن در اتاق پذیرایی، درب بالکن، پنجره های اتاق خواب، آشپزخانه و هر جایی که تصورش را بکنید استفاده کنید.

استفاده از توری پلیسه در آشپزخانه ها

یکی از جاهایی که توری پلیسه ای طرح دار به شدت مورد استفاده قرار می گیرد آشپزخانه است. معمولا آشپزخانه به جهت نوع کاربری آن نیاز به این دارد که هوا گردش بیشتری داشته باشد. اما از آنجایی که بیشتر افراد تمایل دارند آشپزخانه ای زیبا داشته باشند، توری پلیسه ای طرح دار به یکی از محصولات مورد توجه مشتریان تبدیل شده است. با اینکار هم مشکل ورود حشرات به داخل حل می شود و هم اینکه دیگر نگران ماندن بوی غذا در خانه، چرب شدن سطوح آشپزخانه یا ظاهر نامناسب آن نخواهید بود.

همه چیز با یک ابتکار بسیار ساده به دست آمده است. می توانید حتی از شر انواع پرده هم خلاص شوید. یکی از مزایای این توری این است که بسیاری از طرح ها، نور را داخل فضا وارد می کنند، اما از دیده شدن داخل جلوگیری می کنند. داشتن یک پرده خود فضایی از آشپزخانه را، هر چند محدود اشغال می کند. زمانی هم که می خواهیم پنجره را باز کنیم اما نور وارد محیط آشپزخانه شود، احتمالا باد آن را آنقدر تکان می دهد که یا کثیف خواهد شد و یا همه آشپزخانه شما از بیرون پیدا می شود.

قیمت توری پلیسه طرح دار گران تر است؟

شما هم جذب توری پلیسه ای طرح دار شده اید؟ قصد دارید همین الان سفارش دهید؟ خب قطعا تنها سوال باقی مانده برای شما قیمت است. احتمالا تصور می کنید که شاید هزینه زیادی باید پرداخت کنید. اما کاملا در اشتباه هستید! بله، درست متوجه شدید، توری پلیسه ای طرح دارد اصلا محصول گرانی نیست. با هزینه ای بسیار متناسب می توانید یک توری مناسب سلیقه خودتان خریداری کنید. البته باید یک چیز را فراموش نکنید. خرید توری پلیسه زمانی مناسب است که از فروشنده معتبر و دست اول بخرید.

اگر بخواهید به فروشندگان دست چندم مراجعه کنید، احتمالا هزینه ای چند برابری از شما دریافت خواهند کرد. این موضوع طبیعی است. زمانی که یک کالا چند دست میان فروشندگان جا به جا می شود تا به دست خریدار برسد و هر کدام مبلغی به عنوان سود روی محصول می کشند، هزینه نهایی افزایش چشمگیری پیدا می کند. اما چرا چنین کار اشتباهی بکنید؟ زمانی که فروشگاه ها و فروشندگان معتبر در دسترس شما هستند؟ دنبال توری پلیسه طرح دار هستید؟ همین الان آن را از ما بخواهید و قیمتی بسیار مناسب را پرداخت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)