تاثیر پنجره دوجداره در فصل سرما

گران شدن تدریجی هزینه سوخت سبب شده که با کاهش دما، نگرانی ها بابت مدیریت هزینه گرمایش خانه یا محل کار افزایش پیدا کند. با این که راه حل های متعددی برای صرفه جویی در انرژی وجود دارد، هیچ چیز با نصب پنجره دوجداره در فصل سرما قابل مقایسه نیست!

تاثیر پنجره دوجداره در فصل سرما

شیشه دوجداره یک راه حل دائمی و موثر برای کسانی است که می خواهند هزینه های انرژی خود را کاهش دهند و دمای داخل خانه خود را در طول زمستان و تابستان تنظیم کنند. شیشه دوجداره نه تنها از شیشه های تک جداره قوی تر عمل می کند، بلکه بازده انرژی خانه شما را افزایش می دهد و مانعی پایدار بین خانه شما و محیط بیرون ایجاد می کند.

همه ما می دانیم که شیشه های دوجداره به ما کمک می کنند تا در زمستان گرم و در تابستان خنک بمانیم. اما شیشه دوجداره دقیقا چگونه کار می کند؟ پنجره ها نقش عمده ای در دمای خانه شما دارند و مسئول حفظ یا از دست دادن گرمای خانه شما هستند.

پنجره های دوجداره که با هدف حفظ گرما ایجاد شده اند، باعث صرفه جویی در هزینه صاحب خانه می شوند و در عین حال تاثیر مثبتی بر محیط زیست می گذارند.

پنجره های دوجداره دارای دو لایه شیشه هستند که با یک فضای عایق از هم جدا شده اند. این شکاف عایق خاصیت حذف نویز را فراهم می کند و خانه شما را گرمتر و ساکت تر می کند. در پنجره های دوجداره مانعی برای دید وجود ندارد. دید شما مانند شیشه های تک جداره باقی می ماند! در پنسر وین، قاب‌های پنجره دوجداره از محفظه های متعددی تشکیل شده‌اند تا سطح بالایی از عایق‌کاری و بهره‌وری انرژی را ارائه دهند.

مهم نیست که می خواهید در هزینه های خانه یا محل کار خود صرفه جویی کنید یا تاثیر مثبتی بر محیط زیست داشته باشید، پنجره دوجداره در فصل سرما بهترین راه حل است.

درزگیری پنجره دو جداره نیز در کاهش هدر رفت گرما تاثیرگذار است.

عایق بندی با پنجره دوجداره در فصل سرما

جلوگیری از ورود سرما به داخل منزل با پنجره های دوجداره

پنجره دوجداره در فصل سرما کارآمدترین گزینه برای حفظ گرمایش خانه است. وقتی هوای بیرون از خانه خنک است و بخاری شما هوای گرم را در داخل ایجاد می‌کند، شیشه‌های تکی گرما را از شیشه می‌کشند و اجازه می‌دهند گرما خارج شود. این اتلاف حرارت با پنجره های دوجداره به طور چشمگیری کاهش می یابد. هنگامی که دو شیشه وجود دارد، مقدار گرمای از دست رفته به طور قابل توجهی کاهش می یابد. زیرا فاصله بین شیشه ها به عنوان یک عایق عمل می کند. این امر در کوتاه مدت و بلند مدت در هزینه شما صرفه جویی می کند.

در زمستان، مهمترین چیز این است که بتوانید گرمای داخل خانه خود را تنظیم و ثابت کنید. استفاده از بخاری های متعدد ممکن است به شما کمک کند گرم بمانید، اما اغلب می تواند مانند یک نبرد شکست خورده به نظر برسد. زیرا هوای بیرون سردتر می شود و گرمای بیشتری را از داخل خانه شما خارج می کند. پنجره دوجداره در فصل سرما به حفظ
گرمای داخل خانه کمک می کند و مانعی بین دمای خانه شما و دمای انجماد ایجاد می کند. با کمک این پنجره ها نه تنها هزینه های خود را کاهش می دهید، بلکه از مزایای یک خانه دائماً گرم و راحت نیز بهره مند خواهید شد.

ایجاد یک دمای راحت و ثابت در طول زمستان ضروری است. هیچ چیز بدتر از ترک یک اتاق گرم و یافتن اینکه بقیه اتاق های خانه هوای سردی دارند نیست! این اتفاق وقتی می افتد که وسایل گرمایشی تنها در برخی از اتاق های خانه وجود دارند. یا وقتی برخی از اتاق ها در بخش جانبی ساختمان واقع شده اند و مستقیما با هوای بیرون در تماس هستند. پنجره دوجداره در فصل سرما، به خوبی این مشکل را برطرف می سازد. با نگهداری هوای گرم توسط این پنجره ها و پخش آن در سراسر منزل دیگر خبری از اتاق های سرد نخواهد بود.

پنجره دوجداره از نفوذ آب باران در فصل سرما جلوگیری میکند

پنجره دوجداره نه تنها می تواند از نفوذ هوا و صدا جلوگیری کند، بلکه مانع ورود هر گونه آب و رطوبت نیز خواهد بود. بارش باران به صورت جهت دار و یا آب شدن برف هایی که لبه خارجی پنجره می نشینند، پنجره ها را در معرض ورود آب قرار می دهند. با این حال شیشه های دوجداره با قدرت چشمگیری که در برابر نفوذ رطوبت دارند، این امر را عملا غیر ممکن کرده اند.

نگهداری از پنجره دوجداره در فصل سرما

نگهداری از پنجره دوجداره در فصل سرما مهم تر است

برای اینکه پنجره دوجداره در فصل سرما عملکرد مناسبی داشته باشد، باید از آن درست نگهداری کنید. برای این کار می توانید مراحل زیر را دنبال کنید.

  • به طور مرتب پنجره را تمیز کنید.
  • درز های کنار قاب را بررسی کنید تا باز نشده باشند.
  • قفل ها را بررسی کنید تا درست باز و بسته شوند.
  • یراق آلات و بست های سفت و صدادار را روغن کاری کنید.
  • در صورتی که پنجره ها به راحتی روی هم چفت نمی شود، آن ها را رگلاژ کنید.

در پنسر وین، ما از یو پی وی سی برای قاب پنجره خود استفاده می کنیم. این ماده هم قابل بازیافت است و هم ماندگاری بالایی دارد. در نتیجه استفاده از این ماده در ساخت پنجره، هم زباله کمتری تولید می کند و هم صرفه اقتصادی بالاتری دارد. اگر به محیط زیست علاقه دارید، یا به سادگی محصولی می خواهید که بتواند شرایط اقلیمی ایران را تحمل کند، پنجره های دوجداره ما مطمئناً همه نیازهای شما را برآورده می کند.

5/5 - (1 امتیاز)