قیمت پنجره دوجداره در کرج

قیمت پنجره دوجداره در کرج

قیمت پنجره دوجداره در کرج در ابعاد مختلف متفاوت می باشد به همین دلیل نمی شود به طور دقیق قیمت پنجره دوجداره در کرج را ذکر کرد حتما پیمانکار و متخصص از محل موردنظر باید بازدید کنند تا بتوانند هزینه را به طور دقیق بیان کنند. پنجره‌ های دوجداره پنجره هایی هستند که در آن‌ ها دو شیشه وجود دارد و یک گاز بی‌اثر از فاصله بین شیشه‌ها پر شده‌ است. معمولاً گاز مورد استفاده Argon یا کریپتون و یک عامل خشک‌کننده برای پوشاندن جای آن برای جلوگیری از رطوبت است. آن‌ها خواص عایق‌بندی فوق‌العاده‌ای دارند.

تماس با پنسروین

برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت پنجره دوجداره در کرج بر روی لینک سبز رنگ بالا کلیک کنید.

بهترین قیمت پنجره دوجداره در کرج 

انتخاب پنجره دوجداره مناسب برای منزل تان برای رسیدن به انرژی موثر ضروری است. مهم است که در هنگام خریدن پنجره‌ های کارآمد، یک انتخاب آگاهانه انجام دهید و همیشه باید به دنبال یک آرم پیشنهاد کننده انرژی باشید. این به این معنی است که پنجره و قاب مورد آزمایش قرار گرفته تا اطمینان حاصل شود که آن به اندازه امکان انرژی موثر است.شرکت پنسروین بهترین قیمت پنجره دوجداره در کرج و تهران در انواع مختلف با بالاترین کیفیت دارا می باشد جهت اطلاع از قیمت پنجره دوجداره در کرج و تهران با ما در ارتباط باشید.

بررسی قیمت پنجره دوجداره در کرج

در طول سال‌ ها مدل‌ های مختلفی از پنجره‌ های دوجداره در بازار عرضه شده‌ است تا متناسب با نیازهای مشتریان باشد. بنابراین شکی نیست که آن‌ ها می‌توانند به زیبایی کلی و موضوعی که می‌خواهید ایجاد کنید، کمک کنند. همچنین پنجره‌ هایی با اندازه و شکل متغیر و با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت وجود دارند. توصیه می شود قبل از خرید پنجره های دوجداره اطلاعات کافی از کیفیت و قیمت پنجره دوجداره در کرج و تهران را به دست آورید تا از خرید خود اطمینان حاصل کنید.

مزایای پنجره دوجداره

  • امنیت پنجره دوجداره بسیار بالاست، چرا که شکستن دو لایه شیشه به فشار و انرژی زیادی نیاز دارد.
  • گاز آرگونی که فضای بین شیشه ها را پر کرده نوع عایق حرارتی است و در برابر خروج گرما به بیرون ساختمان مقاومت می‌کند. این نوع پنجره ها در زمستان از خروج گرما و در تابستان از ورود آن به داخل ساختمان جلوگیری می نماید.
  • این پنجره ها علاوه بر اینکه عایق حرارتی محسوب می شوند از آلودگی صوتی نیز جلوگیری می کنند. دو یا چند جدار شیشه ای که در این پنجره ها به کار رفته میزان صدا را کاهش داده و محیطی آرام برای ساکنین فراهم می آورد.
  • پنجره دوجداره upvc در برابر تغییرات آب و هوایی مقاوم هستند و تغییر شکل نمی دهند. آب بندی کامل آن باعث عدم نفوذ آب به داخل در هنگام بارندگی های شدید می شود.
  • درزبندی کامل آن از ورود گرد و غبار به داخل ساختمان جلوگیری می کند.
  • در برابر اشعه ماورا بنفش مقاوم است و مانع از انتقال آن به فضای داخل ساختمان می شود. همچنین اثرات مخرب این اشعه را حذف می کند.
  • طول عمر بالایی دارند و حتی قابلیت استفاده مجدد پس از تخریب و نوسازی از ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول می باشد.
  • از دیگر قابلیت های این پنجره ها غیرقابل اشتعال بودن، مقاوم در برابر پوسیدگی و خورندگی مانند اسیدها بازها و مواد شیمیایی می باشد.

کاهش آلودگی هوا

کرج یکی از کلان شهرهای پرجمعیت است که امروزه روز به روز بر جمعیت آن افزوده می شود. نفوذ هوای آلوده به داخل ساختمان به خصوص در شهرهای بزرگ مانند کرج مشکلات زیادی را علاوه بر بیماری های تنفسی به وجود آورده است. آلودگی هوا در فصل زمستان به علت پدیده وارونگی هوا با روند افزایشی همراه است و گاهی اوقات به حد هشدار می رسد. در واقع اینکه بتوانیم محیطی را از نظر آلودگی های محیطی به خصوص آلودگی هوا مصون داریم نقش مهمی در سلامتی ما ایفا خواهد کرد.

کاهش آلودگی صوتی

صدا با شدت ۹۰ دسی‌بل برای سیستم شنوایی انسان مضر میباشد. بعلاوه شدت صدا با ۱۲۰ دسیبل بسیار خطرناک بوده و بیشتر از آستانه تحمل است. بنابراین در کاربری های صنعتی و کارگاهی نیز نیاز به پنجره دوجداره به شدت احساس می شود. در واقع باید گفت آلودگی‌ صوتی نقش مهمی در کاهش فعالیت های مغزی و ناهماهنگی‌ های فکری دارد. همچنین صدای زیاد با تحریک بیش از حد گوش، سبب تهوع و استفراغ می‌شود. البته باید افزود که صدا های ناگهانی می توانند ضربان قلب یا فشار خون را افزایش داده و سبب افزایش میزان اکسیژن مصرفی شوند.

اگر برای ساخت پنجره های دوجداره از شیشه های دوجداره استفاده گردد؛ سطح صدا بین ۲۰ تا ۳۵ دسی بل کمتر خواهد شد. با توجه به اینکه شدت سر و صدا در شهرهای بزرگ همچون کرج حدود ۶۰ الی ۷۰ دسی‌بل است و به عنوان صدای مزاحم شناخته می شود. استفاده از این نوع پنجره ها بسیار تاثیر گذار خواهد بود. برای کاهش بیشتر آلودگی صوتی موارد زیر موثر است:

  • پنجره عایق

  • پنجره آب بندی شده

  • شیشه دوجداره در پنجره

پنسروین با سابقه 15 ساله توانسته است سیستم های درب و پنجره دوجداره upvc رو با بهترین کیفیت عرضه کند. برای ارتباط با ما با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل بفرمایید.

5/5 - (2 امتیاز)