نصب پنجره دوجداره کشویی وین تک

نصب پنجره دوجداره کشویی وین تک

پنجره دوجداره کشویی وین تک یا ریلی یک نوع پنجره است که دو لایه شیشه‌ای دارد و با استفاده از سیستم ریلی قابل باز و بسته شدن است. این نوع پنجره به صورت افقی به سمت بیرون کشیده می‌شود و بالای پنجره به شیشه داخلی و پایین پنجره به شیشه بیرونی متصل است. نصب پنجره کشویی وین تک یا همان پنجره کشویی با نام تجاری وین تک یک فرایند دقیق و متخصصانه است. در ادامه توضیحاتی درباره مراحل نصب پنجره کشویی وین تک برای شما آماده کرده ایم:

تماس با پنسروین

نصب پنجره دوجداره کشویی یا ریلی

پنجره دوجداره ریلی به لحاظ نوع بازشو دارای دو نوع کلی است، که شامل پنجره کشویی یک لنگه بازشو و پنجره کشویی دو لنگه بازشو می باشد. نوع اول تنها امکان بازشو یکی از لنگه‌های پنجره، به صورت کشویی را فراهم می کند و در نوع دوم هر دو لنگه پنجره قابلیت باز و بسته شدن را به صورت کشویی دارند.

اندازه‌گیری

در ابتدا برای نصب پنجره کشویی وین تک، باید اندازه صحیح بازوها و پنجره را اندازه‌گیری کنید. این کار به دقت بالا انجام شود، زیرا هر گونه خطایی می‌تواند باعث نابودی نصب شود.

 

برش دریل

در این مرحله، با استفاده از دریل و مته مناسب، قطعات چوبی را که برای نصب پنجره کشویی مورد نیاز است، برش می‌دهیم. این قطعات باید به طور صحیح متصل شوند و سازگاری کاملی با بقیه قسمت‌ها داشته باشند.

 

نصب قسمت‌های پنجره

در این مرحله، قسمت‌های پنجره کشویی وین تک، شامل برگ بازوی پنجره، آباژور ترمز و اتصالات، مربوط به سازه فلزی پنجره را نصب می‌کنیم.

 

 

مزایای پنجره کشویی وین تک

صرفه‌جویی در فضا

پنجره کشویی وین تک به راحتی قابل باز و بسته شدن است و در هنگام باز شدن، به فضای بیشتری نسبت به پنجره‌های گردونه ای معمولی احتیاج ندارد. این امر در فضاهای کوچک و محدود کمک می‌کند تا بیشترین استفاده ممکن از فضا صورت گیرد.

 

آسانی در استفاده

باز و بسته کردن پنجره کشویی وین تک بسیار آسان و سریع است. این نوع پنجره‌ها با استفاده از یک متحرک کشویی سیستمی که روی ریل قرار دارد، عمل می‌کنند. این مسئله سبب می شود که باز و بسته کردن پنجره به سادگی انجام شود.

 

دسترسی آسان

از آنجایی که پنجره کشویی وین تک باز و بسته می‌شود، دسترسی به بیرون از پنجره بسیار آسان است. این برای تهویه درست فضاها بسیار مناسب است و می‌توان به سادگی هوای نسبتاً تازه بیرون را به داخل فضا معطوف کرد.

 

عایق حرارتی

با وجود دو لایه شیشه و هوای موجود در بین آن‌ها، پنجره دوجداره کشویی یا ریلی عایق حرارتی خوبی ایجاد می‌کند. این عایق حرارتی باعث کاهش نفوذ حرارت از خارج به داخل و بالعکس می‌شود و در نتیجه صرفه‌جویی در مصرف انرژی برای سیستم تهویه و گرمایش فضا به ارمغان می‌آورد.

 

عایق صوتی

توانایی پنجره دوجداره کشویی یا ریلی در کاهش نفوذ صدا از خارج یا ورود صدا به داخل از مزایای آن است.

انواع مدل های پنجره دوجداره کشویی وین تک

پنجره‌های دوجداره کشویی یا ریلی در بسیاری از مدل‌ها و طرح‌ها در بازار موجود هستند. بعضی از مدل‌های شناخته شده پنجره دوجداره کشویی عبارتند از:

پنجره دوجداره کشویی بادی

این نوع پنجره دوجداره، هوای بین دو لایه شیشه را برای ایجاد عایق حرارتی و صوتی بکار می‌برد. می توان بازو پنجره را بالا و پایین آن جنباند تا پنجره را باز و بسته کنید.

پنجره دوجداره کشویی چوبی

این نوع پنجره دوجداره دارای ابزارهای کشویی چوبی است. طراحی آن از چوب باکیفیت و همچنین لایهٔ شیشه استوانه‌ای صاف استفاده می‌کند. این مدل به خوبی با طراحی‌های سنتی و کلاسیک در خانه‌های قدیمی سازگار است.

پنجره دوجداره کشویی UPVC

این نوع پنجره دوجداره دارای فریم UPVC (پلی وینیل کلراید غیرفلزی) است که عایق حرارتی و صوتی بالا را ارائه می دهد.
پروفیلهای تولید شده در گروه کارخانجات WINTECH شامل پروفیلهای UPVC تولید شده در کارخانه ایران و کارخانجات خارج از کشور ایران می باشد و تمامی محصولات تولیدی در این کارخانجات با تکنولوژی یکسان و ترکیبات مواد اولیه همگون تولید شده و از طرف واحد نظارت و کنترل کیفی مرکزی، مستقر در کارخانه مرکزی، بصورت مرتب کنترل و نظارت می گردد و جهت کنترل و حفظ کیفیت برند WINTECH در کلیه واحدهای تولیدی در تمامی کشورها نظارت دقیق علمی و عملی وجود داشته و همواره گزارش عملکرد واحدهای تولیدی بصورت ماهانه با آنالیز دقیق به مدیریت کنترل کیفی مرکزی ارسال می گردد. پروفیلهای تولید شده در کارخانه ایران با در نظر گرفتن نیازها و شرایط آب و هوایی و جغرافیایی کشور ایران وکشورهای همجوار طراحی گردیده و در ترکیب فرمولاسیون این پروفیلها شرایط جوی حاکم بر این کشورها از نظر حفظ کیفیت و مقاومت این محصولات لحاظ گردیده است. مصرف پروفیلهای UPVC تولید شده در کارخانه ایران جهت پروژه های ساختمانی موجود در این کشور بهینه تر بوده و طول عمر و دوام کیفیت بیشتری خواهد داشت.

مزایای پنجره UPVC وین تک

حال که با UPVC آشنا شدیم بهتر است با مزایای پنجره UPVC وین تک نیز آشنا شویم تا بتوانیم در هنگام انتخاب پنجره دوجداره برای منزل و یا محل کار خود بهترین انتخاب را داشته باشیم.

امنیت

پروفیل های UPVC پنجره وین تک مسلح به رین فورس منت (مقطع فلزی) گالوانیزه می باشند.که موجب استحکام بخشیدن به پنجره ها در مقابل تغییرحالت و سبب ثبات یراق آلات نیز می باشد.پنجره های UPVC وین تک با توجه به وجود قفل کننده های متعدد که در اطراف باز شو قراردارد ، علاوه بر عایق سازی مناسب و جذب شدن دو قسمت ثابت و بازشو پنجره ، موجب افزایش ایمنی نیز می گردد. و شما می توانید با خیالی آسوده به وین تک اعتماد کنید و از این پروفیل برای ساخت پنجره های دوجداره استفاده کنید.

عایق حرارتی

UPVC وین تک کاملاً عایق می باشد و در فصل های گرم سال خانه شما را سردتر و در فصل سرد سال خانه شما را گرم تر نگه میدارد و همچنین می توان از شیشه های یک، دو یا سه جداره استفاده نمود این مسئله می تواند به بالا بردن میزان عایق سازی در پنجره ها کمک نماید.

عایق صوت

پنجره های UPVC وین تک به دلیل استفاده از مترالا PVC و طراحی داخلی (سطح مقطع) عایق صوت بوده و می تواند مشکلات عدیده جوامع صنعتی (آلودگی صوتی) را به خوبی مهار سازد. اگر شما در مکان های شلوغ مانند مدرسه، فرودگاه و یا راه آهن زندگی می کنید انتخاب پنجره دوجداره وین تک می تواند برای شما بهترین انتخاب باشد.

عایق در برابرنفوذ آب و گرد و غبار

پنجره های دوجداره وین تک، با استفاده از دو یا سه نوار آبندی در قسمت شیشه و بازشو و همچنین طراحی ویژه مقطع پروفیل UPVC از نفوذ باد، آب و گرد و غبار به داخل پنجره ها جلوگیری می کند.

عایق الکتریسیته

خطراتی که در تماس برق یا صاعقه با پنجره فلزی حادث می گردد، در پنجره های دوجداره وین تک با توجه به جنسیت پروفیل ها بر طرف شده است. و می تواند آرامش را برای خانواده شما به ارمغان آورد.

تنوع رنگ

با توجه به تکنولوژی خاص در رنگ آمیزی می توان رنگ های متنوعی را در پنجره های UPVC مشاهده کرد. پنجره وین تک نیز علاوه بر رنگ سفید رنگ هایی را مطابق با سلیقه مشتری ارائه می دهد.

دوستدار محیط زیست

در کارخانه وین تک کشور ایران مطابق با سایر کارخانجات این گروه از ابتدای شروع فعالیت و باتوجه به اهمیت موضوع حفظ محیط زیست برای نسل های آینده و جلوگیری از آلودگی زیست محیطی، از استابلایزرهای بر پایه کلسیم زینک در ترکیب مواد پلیمری و تولید انواع پروفیل های UPVC استفاده می گردد.

نحوه خرید پنجره دوجداره کشویی وین تک

شرکت پنسروین دارای سابقه طولانی در بازار کشور عزیزمان ایران است. پروفیل های وین تک در 8 کشور تولید و به 54 کشور صادر می شود. پس شما می توانید با اطمینان خاطر پنجره های با کیفیت وین تک را برای خانه خود انتخاب کنید. همان طور که اشاره شد روی پروفیل های وین تک انواع شیشه های دوجداره و سه جداره نصب می شود و این پنجره ها دارای طرح ها، بازشو ها و مدل های متنوعی است. پس اگر به فکر خرید پنجره دوجداره کشویی وین تک برای پروژه ساختمانی خود هستید همین الان با مشاورین شرکت پنسروین تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)