انواع طرح های چوب برای پنجره ویستابست

امروزه مهندسان و معماران ما پنجره دوجداره ویستابست چوبی را در طرح های مختلفی تولید می کنند. طراحی پنجره ویستابست طرح چوبی به گونه ای است که فضایی بی نظیر و شگفت انگیز را به ساختمان شما هدیه می دهند. گروه ما فرم های پنجره را مطابق با اصول ايمني و انرژي طراحی کرده اند. شما مشتریان عزیز می توانید پروفیل ها را در طرح های چوب و در انواع مختلف انتخاب کنید. از آنجا که امروزه  افراد تمایل بسیاری به استفاده از چوب در طراحی دکوراسیون دارند، این پنجره ها با استقبال بی نظیری از سوی مشتریان مواجه شده است.

در واقع شما متناسب با سلیقه و بودجه مالی خود می توانید از بین مدل های مختلف انتخاب خود را انجام دهید. تیم حرفه ای ما در ساخت انواع پنجره ها از بهترین وسایل، اتصالات و یراق آلات استفاده می کنند. از طرفی تمامی پنجره های تولیدی توسط ما از دوام و طول عمر بالایی برخوردار هستند. عوامل و فاکتورهای متعددی در تولید درب و پنجره لمینیت تأثیر گذار هستند. کیفیت مرغوب روکش و تجهیزات روکش زنی از جمله این عوامل به شمار می آیند.

پروفیل پنجره ویستابست طرح چوبی

از چه پروفیلی برای پنجره چوبی ویستابست استفاده می شود؟

بهتر است بدانید برای پنجره ویستابست طرح چوبی از پروفیل های روکش دار یا لمینت استفاده می شود. پروفیل های لمینت از نظر پوشش نیز دارای سه دسته بیرون لمینت، داخل لمینت و دو طرف هستند. پنجره های دو رو لمینت را می توانید هم از داخل و هم از بیرون رنگ کنید. بر عکس پنجره های یک رو لمینت را می توان تنها از یک طرف لمینیت کرد.

پنجره دوجداره لمینیت طرح چوب یکی دیگر از انواع پنجره های دوجداره پرطرفدار است.

برای ساخت پنجره دو طرف لمینت می توانید از پروفیل های قهوه ای یا رنگ چوب استفاده کنید. برای پنجره دوجداره  لمینت بیرون و داخل می توان از لمینت سفید استفاده کرد. این نوع پنجره ها بنا به خواست مشتری طراحی و لمینت می شوند. امروزه می توان از شیشه هایی با ضخامت ۲۲ و ۲۴ میلی متر در پروفیل های این نوع پنجره استفاده کرد. فضای داخلی بین دو شیشه با گاز آرگون پر شده است. وجود گاز آرگون به نوعی باعث عدم نفوذ سر و صدا، سرما و گرما به درون فضای خانه می شود.

این نوع پروفیل ها همچون پروفیل های سفید رنگ ‏تولید می شوند، اما دارای یکسری تفاوت ها نیز هستند. برای مثال در مرحله میکس رنگدانه هایی هم رنگ لیبل لمینت به پودر این نوع پروفیل ها اضافه خواهد شد. در واقع این کار به نوعی باعث ایجاد پروفیل رنگی می شود. بعد از اینکه پروفیل رنگی از دستگاه خارج شد با استفاده از دستگاه دیگری لیبل بر روی آن چسبانده خواهد شد.

ماندگاری پنجره ویستابست طرح چوبی

ماندگاری بالای قاب چوبی پنجره دو جداره ویستابست

بهتر است بدانید قاب یا فریم یکی از اجزای مهم پنجره دوجداره به شمار می آید. پروفیل چوبی یکی از رایج ترین متریال های مورد استفاده در پنجره ویستا بست است. امروزه طراحان از پروفیل های مختلفی همچون پروفیل آلومینیومی، UPVC، چوبی، وینیل، فایبرگلاس و لمینت برای ساخت پروفیل این نوع پنجره استفاده می کنند. استفاده از قاب های چوبی علاوه بر زیبایی نمای ساختمان مزیت های بسیاری زیادی را به دنبال دارد. همچنین قاب های چوبی  عایق حرارتی بسیار خوب و کارآمدی محسوب می شوند.

متریال چوب را می توان به هر شکلی درآورد، زیرا از قابلیت تغییر شکل برخوردار است. از ویژگی های مهم قاب پنجره ویستابست طرح چوبی می توان به دوام و طول عمر بالای آن ها اشاره کرد. در واقع این نوع پنجره ها در برابر فرسایش مقاومت بسیار بالایی دارند. به نوعی می توان گفت از این پنجره های دو جداره ویستابست در هر شرایط آب و هوایی می توان استفاده کرد. برای افزایش دوام و طول عمر این نوع پنجره ها لازم است از آن ها به طور صحیح نگهداری کنید.

5/5 - (1 امتیاز)