اهمیت نخ کشی توری پلیسه

نخ کشی توری پلیسه از مهم ترین عوامل در ساخت آن

بهتر است بدانید یکی از مهم ترین عوامل در ساخت توری پلیسه نخ کشی آن است. برای نخ کشی توری پلیسه لازم است با استفاده از سوزن نخ‌ ها را از داخل پرچ ‌ها عبور داد. بعد از این مرحله لازم است دو نخ را به سمت پایین و دو نخ را به سمت بالا بکشید. در مرحله بعد نیز باید توری را وارد شیار پروفیل متحرک کرده و سپس آن را با استفاده از پیچ محکم کنید.

نکته قابل توجه این است که نصب پرده توری را باید توسط افراد متخصص انجام دهید زیرا توری های پلیسه ای حساسیت بسیار بالایی دارند. مرکز ما توری های پلیسه ای شما را به بهترین شکل نصب می کند. در واقع متخصصان ما در موقع نصب اجزاء از پیش ساخته شده را با دقت بالایی بر روی هم مونتاژ خواهند کرد. همچنین در صورتی که توری پلیسه ای شما به تعمیر نیاز داشته باشد جای هیچ گونه نگرانی نیست، چرا که متخصصان ما با دانش و تخصص خود این مشکل را بر طرف می سازند.

توری های پلیسه ای ممکن است به دلایل مختلفی و در گذر زمان دچار خرابی  و آسیب دیدگی شوند. قرار داشتن این نوع توری ها در مجاورت نور شدید خورشید یا بارش باران موجب پوسیدگی آن ها می شود. همچنین نخ توری ممکن است بر اثر ضربات مختلف دچار پارگی یا آسیب گردد. بهترین گزینه در این موارد تعمیر توری پلیسه توسط متخصصان ماهر و مجرب ما است.

تعویض این توری ها از نظر اقتصادی به صرفه نیست و کاری هزینه بر به شمار می آید. در واقع کارشناسان و متخصصان پنجره دوجداره پنسروین، توری های پلیسه ای آسیب دیده را به گونه ای تعمیر می کنند که همانند روز اول شوند. نکته مهم و قابل توجه در تعمیر نخ توری پلیسه ای این است که تعمیر این توری ها را نمی توان به هر کسی سپرد زیرا این نوع توری ها از حساسیت بالایی برخوردار هستند.

نقش نخ کشی توری پلیسه در محافظت از آن

اهمیت نخ کشی درست توری پلیسه در محافظت آن

عوامل و فاکتورهای متعددی در محافظت از توری پنجره دوجداره تأثیر گذار هستند. یکی از این عوامل مهم نخ کشی درست و اصولی این نوع توری ها است. در صورتی که توری های پلیسه ای به درستی نخ کشی نشوند این امر در دوام و طول عمر آن ها تأثیر منفی دارد. با انتخاب مرکز ما از این بابت آسوده خیال خواهید بود که نخ کشی توری پلیسه با دقت و توسط متخصصان انجام می شود. این نوع توری ها بهترین گزینه جهت نصب بر روی درب و پنجره هستند.

شما می توانید این توری ها را در صورت عدم نیاز در قاب توری جمع کنید، از اینرو در طول روز ممکن است آن ها را چندین بار باز و بسته کنید. در واقع نخ کشی توری پلیسه ای به نوعی موجب حرکت دادن توری به صورت منظم می شود. همچنین از دیگر مزیت های نخ کشی این است که باعث ایستادگی مناسب تر توری های پلیسه ای خواهد شد.

برای نخ کشی این نوع توری از یک نوع نخ که از جنس پلی استر می باشد، استفاده می شود. لازم است بدانید این نوع نخ از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. در واقع برای نخ کشی توری های پلیسه ای از دو رشته نخ استفاده می شود. میزان متراژ نخ برای نخ کشی توری پلیسه ای به ابعاد توری بستگی دارد. در صورتی که از نخ های بی کیفیتی برای نخ کشی این نوع توری ها استفاده شود، در مدت زمان کوتاهی دچار آسیب و پارگی خواهند شد.

کیفیت نخ کشی توری پلیسه

بهترین کیفیت نخ کشی توری پلیسه در پنسروین

در صورتی که قصد خرید انواع مختلف توری پلیسه ای یا تعمیر توری پنجره دوجداره را دارید مرکز ما بهترین گزینه انتخابی برای این کار است زیرا گروه ما از مزایا و قابلیت های بسیاری برخوردار می باشد. تیم حرفه ای ما از افراد متخصص و کاربلد جهت ساخت این نوع توری ها بهره می برد. همچنین مرکز ما از مواد و متریال های مرغوبی جهت ساخت این نوع توری ها استفاده می کند.

از دیگر ویژگی های مهم توری های تولیدی تیم ما این است که از بهترین کیفیت نخ کشی برخوردار هستند، از اینرو به راحتی می توان در طول روز این توری ها را باز و بسته کرد. توری های تولیدی ما در کنار زیبایی بی نظیر دوام و طول عمر بالایی دارند. در واقع توری های پلیسه ای تولیدی ما از یک توری فولادی مقاوم ساخته شده اند. این توری ها در یک قاب فلزی محکم نصب می شوند. همچنین این توری ها در برابر فشار مقاومت بسیار بالایی دارند.

4/5 - (12 امتیاز)