پنجره دوجداره آکاردئونی

در این بخش می خواهیم با پنجره دو جداره آکاردئونی آشنا شویم. ابتدا باید بدانیم پنجره آکاردئونی چیست و مکان های مورد استفاده، قیمت به آن می پردازیم.

پنجره دوجداره بالکنی و سرویس

در این بخش قصد داریم شما را با پنجره دوجداره بالکنی و سرویس آشنا کنیم. ابتدا نیاز است انواع آن ها را بشناسید و سپس به بررسی جزئیات آن ها به دقت بپردازیم.
پنجره دوجداره کلنگی

پنجره دوجداره کلنگی

پنجره دوجداره کلنگی به پنجره ای اطلاق می شود که در کنار دارا بودن شیشه دوجداره، با تکیه بر ضلع بالایی یا پایینی فریم پنجره باز میشود.

پنجره دوجداره کشویی

پنجره دو جداره کشویی را می توان بهترین حالت بازشوی درب وپنجره یو پی وی سی دانست. پنجره دوجداره کشویی کلا تا میزان هشتاد درصد عایق می باشند.
کاربرد های پنجره دو جداره تک حالته

پنجره دو جداره تک حالته

از انواع مدل پنجره های بازشو می توان به پنجره دو جداره تک حالته اشاره نمود. در این نوع پنجره ها بازشدن بر روی یک محور افقی صورت می گیرد.
مزیت نصب پنجره دو جداره فولکس واگنی

پنجره دو جداره فولکس واگنی

پنجره دو جداره فولکس واگنی در حقیقت نوع اصلاح شده پنجره های کشویی هستند. پنجره های کشویی به علت گیر نکردن به پرده و اشغال نکردن فضای اضافی، طرفدار دارند.
مدل پنجره دو جداره دو حالته

پنجره دو جداره دو حالته

قیمت پنجره دو جداره دو حالته چند است؟ هیچگاه نمیتوان پاسخ یکسانی برای این سوال داشت. چرا که عوامل زیادی در قیمت دخیل هستند. جنس پروفیل های به کار رفته.
پنجره دو جداره ثابت چیست و چه کاربردی دارد ؟پنجره دو جداره ثابت چیست و چه کاربردی دارد ؟

پنجره دو جداره ثابت

بسیاری از اماکن نیاز به پنجره هایی دارند که برای همیشه بسته باشد بهترین مدل که در اینگونه موارد می توان به خریداران پیشنهاد داد مدل پنجره دو جداره ثابت است.
قیمت مدل پنجره دو جداره ریلی

پنجره دو جداره ریلی

پنجره دو جداره ریلی