ویژگی های پنجره دوجداره لمینیت طرح چوب

پنجره دوجداره لمینت طرح چوب چیست؟

پنجره دوجداره لمینت به پنجره های اطلاق می شود که پروفیل آنها بوسیله روکش لمینت پوشیده شود. تنها تفاوت این دومحصول (سفید و لمینت) در پروفیل های مصرفی از جمله پروفیل فریم، ساش یا لنگه، مولیون و زوار مورد استفاده در پروژه است. به همین دلیل مواردی که موجب افزایش قیمت پنجره دوجداره سفید نسبت به قیمت پنجره دوجداره لمینت طرح چوب می شود، به میزان پروفیل مصرفی بستگی دارد، هرچه متراژ پروفیل بیشتر باشد اختلاف قیمت نیز بیشتر خواهد شد. البته در پروژه لمینت رنگ دستگیره ها و چسب مصرفی هنگام نصب نیز تغییر می کند که بی تاثیر (ناچیز) بر روی مبلغ پروژه نیست.

تفاوت هایی نیز میان پنجره دوجداره لمینیت طرح چوب و پنجره دو جداره چوبی وجود دارد.

مزایای پنجره دوجداره لمینیت طرح چوب

مزایای پنجره دوجداره UPVC لمینت طرح چوب

یکی از مزایای درب و پنجره های UPVC لمینیت طرح چوب این است که می توان به راحتی با نمای داخلی خانه و مبلمان آن را هماهنگ کرد و برای هر سبکی مناسب است.

برای ساخت پنجره دوجداره  لمینت بیرون و داخل از لمینت سفید و برای دو طرف لمینت، از پروفیل های قهوه ای یا رنگ چوب استفاده می شود.

در تولید پنجره دوجداره لمینت طرح چوب از پروفیل های لمینت یا روکش دار استفاده می شود. این نوع پروفیل مانند پروفیل سفید رنگ ‏تولید می شود.

تولید پنجره دوجداره لمینیت طرح چوب

نحوه تولید پروفیل لمینت طرح دار

فرایند تولید پروفیلهای طرح دار همانند تولید پروفیل UPVC سفید می باشد با این تفاوت که در مرحله میکس، رنگدانه هایی هم رنگ لیبل لمینت به پودر اضافه می شود و پروفیل رنگی تولید می شود بعد از خروج پروفیل از دستگاه، لیبل توسط دستگاه دیگر روی پروفیل با چسبی ویژه و بسیار قوی چسبیده شده و پروفیل از هر جهت روی غلطک های این دستگاه با فشار حرکت می کند تا هم چسب محکم بچسبد و هم ما بین لیبل طرح دار و پروفیل هوایی باقی نماند. کیفیت مرغوب روکش و چسب و همچنین تجهیزات روکش زنی در تولید درب و پنجره لمینیت اهمیت فراوانی دارد.

پوشش پنجره دوجداره لمینیت طرح چوب

پروفیل های لمینت از لحاظ نوع پوشش به سه دسته تقسیم بندی می شود:

  • بیرون لمینت
  • داخل لمینت
  • دوطرف لمینت

به عبارتی درب ها و پنجره های دوجداره UPVC را می توان به صورت دو رو لمینیت و یا یک رو لمینیت تهیه نمود. درب و پنجره دو رو لمینت هم از داخل و هم از بیرون رنگ می شود. ولی درب ها و پنجره های یک رو لمینت بنا به خواست مشتری و طراحی بیرونی یا داخلی بنای ساختمانی از یک طرف لمینیت می گردد. در صورتی که درب و پنجره UPVC از بیرون رنگ شود به آن بیرون لمینیت و در صورتی که با توجه به نمای داخلی درب و پنجره دوجداره رنگ شده باشد به آن داخل لمینیت می گویند.

گروه صنعتی پرومانوین نماینده ساخت بهترین درب و پنجره دوجداره می باشد.

ما به منظور جلب رضایت مشتریان عزیز، بهترین نوع درب و پنجره دوجداره upvc را تولید می نماییم.

بعلاوه دارای خدمات پس از فروش و ضمانت محصولات خود نیز می باشد.

همچنین درب و پنجره دوجداره دست دوم نیز ارائه می دهد.

تماس با ما:

جهت کسب اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره رایگان، اطلاع از آخرین قیمت پنجره دوجداره و اطلاع از قیمت پنجره دوجداره دست دوم، با شماره ۰۹۱۲۶۹۴۸۹۹۱ تماس بفرمایید.

شرکت پنسروین می‌تواند در انتخاب بهترین، به صرفه‌ترین و مناسب‌ترین نوع پنجره دوجداره شما را یاری کند.

ما با پشتیبانی ۲۴ ساعته در خدمت شما هستیم.

5/5 - (1 امتیاز)