پنجره دوجداره ضد سرقت پنسروین

پنجره دوجداره ضد سرقت

با توجه به گسترش شهر نشینی و عدم حضور دایمی افراد در ساختمان ها و در نتیجه امکان سرقت و در خطر بودن اموال و اشیاء و افراد لازم است که ایمنی خود را بالا ببریم. این مسایل باعث شده وسایل ایمنی در ساختمان ها اهمیت داشته باشند. ورود افراد غیر را به داخل ساختمان از راه درب وپنجره ها می باشد. لذا اهمیت ایمن سازی در وپنجره بسیار زیاد است. پنجره دوجداره ضد سرقت یک ویژگی های بسیار مهم در انتخاب پنجره می باشد. هزینه جهت امنیت ساختمان را نمی بایست به عنوان خرج در نظر گرفت. چون شما اموال خود را حفظ نموده و آسایش خود را تامین می نمایید. قیمت پنجره دوجداره ضد سرقت براساس ابعاد، جنس، نوع و سایر موارد تعیین می ‌‌‌‌‌‌‌‌شود چون موارد ذکر شده متفاوت و نرخ مواد به روز تعیین می‌شود کارشناسان ما برای تان محاسبه و اعلام می نمایند.

قیمت پنجره دوجداره ضد سرقت

ساخت پنجره دوجداره ضد سرقت

پنجره محل وسوسه کننده ورود سارقین به اماکن می باشند. ظاهرا این ورودی ها برای انجام سرقت قابلیت دسترسی بیشتری دارند. لذا لازم است محافظت بیشتری برای این ورودی در نظر گرفته شود. ساخت پنجره دوجداره ضد سرقت به این منظور صورت گرفته است. تکنولوژی بکار رفته در این محصول از چند طریق این نیاز را برای تان رفع کرده است. پروفیل پنجره دوجداره استاندار یکی از اجزاء ضد سرقت است که با محافظت از یراق آلات، شیشه، دستگیره و … نقش مهمی را ایفا می کند. پروفیل دو جداره بیرون باز شو زهوار داخل است و دسترسی از بیرون امکان پذیر نیست. شیشه دو جداره ضد سرقت و حتی ضد گلوله امکان دیگری است که راه را بر سارقان می بندد. یراق آلات پنجره دوجداره و دستگیره ضد سرقت از دیگر امکاناتی است که در ساخت پنجره  جهت استحکام و ایمنی به کار رفته است.

محافظ پنجره دوجداره ضد سرقت

محافظ پنجره دوجداره ضد سرقت

طبقات هم کف و اول هر ساختمانی (اداری، مسکونی)

و پنجره های آنها از جذاب ترین محل های ورود برای سارقین و مزاحمین محسوب می کردند.

حفاظت و استحکام پنجره ها همراه با حفظ زیبایی نمای ساختمان از موضوعاتی است.

که بایست به دقت به آنها پرداخته شوند.

انواع حفاظ های فلزی و استیل و فرفورزه بدین منظور ساخته شده است.

که شما می توانید در رنگ ها و طرح های متنوع و متناسب با نمای ساختمان تان تهیه نمایید.

محافظ پنجره دوجداره upvc ضد سرقت ضمن حفظ شیشه دوجداره از شکستگی و خرد شدن از ورود.

افراد به داخل ساختمان جلوگیری می نماید. در انتخاب نوع و رنگ محافظ پنجره دو جداره ضد سرقت دقت کنید.

تا متناسب با درب ورودی و رنگ آن باشد.

دقت در انتخاب جنس محافظ پنجره باعث دوام و طول عمر بیشتر خواهد بود. با مشاوره کارشناسان این موضوع بهترین انتخاب را خواهید نمود.

3.7/5 - (3 امتیاز)