پنجره دوجداره upvc

شرکت پنسروین (ساخت و تولید پنجره دوجداره در تهران)

امروزه در تمامی خانه ها و ساختمان ها شاهد درب و پنجره دوجداره upvc هستیم که از نفوذ گرد و خاک، سرما و گرما و همچنین سر و صدا به ساختمان جلوگیری میکند و موجب میشود در خانه خود احساس آرامش و راحتی داشته باشیم، علاوه بر این ها زیبایی خیلی خوب و بهتری برای ساختمان شما جلوه میدهد. این نوع پنجره ها پروفیل upvc دارد که خود انواع مختلفی از نظر کیفیت و طرح بندی دارد که در این وب سایت پنسر وین میتوانید اطلاعات لازم را در مورد قیمت، نحوه ی اجرا و … داشته باشید پس با ما همراه باشید. این پنجره ها نیز مانند هر چیز دیگری روز به روز در حال تغییر، پیشرفت و ارتقا هستند و هر روز مدلهای متنوع تر و جدید تری به بازار عرضه می شود که امکان استفاده از این درب و پنجره ها را در فضاهایی که قبلا امکان استفاده نداشتند فراهم می کنند. پنجره دوجداره محصولی از هنر و فناوری است که امروزه برای بسیاری از منازل و ساختمان ها به یک ضرورت تبدیل شده است. پنجره دوجداره در مدل ها و انواع متنوعی ساخته می شود تا برای کاربرد های مختلف مناسب و ایده آل باشد.

فروش اقساطی درب و پنجره دوجداره با شرایط استثنایی

شرکت پنسروین جهت رفاه حال شما مشتریان عزیز اقدام به فروش اقساطی درب و پنجره دوجداره upvc در سراسر تهران نموده است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت شرایط اقساط با شماره زیر تماس بگیرید.مشتریان عزیز برای اطلاع دقیق از شرایط اقساطی درب و پنجره دوجداره و قیمت ها با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید شرایط اقساطی درب و پنجره دوجداره ۴۰ درصد نقد و الباقی تا چک ۴ ماهه قابل انجام است.

بدون واسطه مستقیم از کارخانه رو همه جا استفاده کنید.

فروش درب و پنجره اقساطی یکی از امکاناتی هست که ما واسه مشتریان عزیز فراهم کردیم با توجه به اینکه هزینه های زندگی این روزها خیلی افزایش پیدا کرده است خرید اقساطی پنجره دوجداره باعث کاهش فشار اقتصادی به خانواده ها میشود.

نمایندگی پنجره دوجداره هافمن، وین تک و ویستابست و ماکرو وین و هوم لند

گروه تولیدی پنسروین فعالیت خود را در زمینه تولید درب و پنجره دوجداره upvc و توری های جمع شونده از سال ۱۳۸۸ شروع کرده به فعالیت نمود. تمام تلاش و کوشش تیم مدیریت و پرسنل در راستای کسب رضایت مشتریان و انجام صادقانه تعهدات می باشد و جهت تحقق این امر استفاده از بهترین مصالح و مواد موجود به لحاظ کیفیت و چه در مورد محصولات و چه در مورد ماشین آلات در دستور کار پنسروین قرار گرفته است.

کاربرد های پنجره های دوجداره

بیشترین دلیلی که مردم در شهرهای بزرگ از پنجره دوجداره استفاده می‌کنند این است که خانه عایق بندی خوبی در مقابل گرد و غبار و آلاینده های صوتی دارا میباشد و دلیل دیگر که بتوانیم به آن اشاره کنیم این است که پنجره های دوجداره وظیفه سرد و گرم نگه داشتن خانه را به عهده دارند.

خرید پنجره دوجداره در تهران

تهران یکی از شهر هایی است که بیشترین متقاضی برای پنجره دوجداره را دارد. شما می توانید در تهران پنجره دوجداره را با برند های مختلف و در انواع متنوعی خریداری کنید. اما به خاطر داشته باشید که اصالت کالا، خدمات پس از فروش و خدمات نصب تأثیر زیادی در کیفیت پنجره نصب شده دارد.برای خرید پنجره دو جداره در تهران و مقایسه انواع مختلف پنجره می توانید از گروه پنسروین مشورت بخواهید. گروه پنسر در زمینه تأمین، عرضه و نصب پنجره های دو جداره متخصص و با تجربه است و پیشنهاداتی متناسب با نیاز و انتظارات شما در اختیارتان قرار خواهد داد. مجموعه پنسر نمایندگی رسمی پنجره دو جداره برند های هافمن، وین تک و ویستابست است و خرید با خاطری آسوده را برای شما رقم خواهد زد.

مزایای پنجره دوجداره

پنجره های قدیمی معمولا چوبی یا فلزی هستند این پنجره ها دارای شیشه تک جداره و معمولی هستند:

  • پنجره دوجداره های نسل جدید (upvc) ضریب انتقال حرارتی پایینی دارند(حرارت را خیلی کمتر به بیرون انتقال میدهند) و از طرف دیگر در ساختار این نوع پنجره ها (دوجداره) از نوار پلاستیک (لاستیک epdm) به کار رفته است و وظیفه عایق بندی را بر عهده دارند.
  • این نوع لاستیک ها باعث بهتر عمل کردن پنجره ها می‌شوند.(عایق بندی)
  • مشتریان عزیز باید در نظر داشته باشند که برند پروفیل دوجداره ۲۵ درصد در این امر مهم میباشد.
  • ۷۵ درصد باقی در بهتر عمل کردن پنجره به یراق آلات و تولید و مهم تر از همه نصب پنجره ها میباشد.

همان طور که در بالا اشاره کردیم پنجره های دوجداره از هدر رفتن انرژی گرمایی و سرمایی جلوگیری میکند.

انواع پنجره دوجداره

پنجره دوجداره امروزه اهمیت بسیاری یافته است و به همین دلیل در انواع مختلفی ساخته و به بازار عرضه می شود تا برای هر نیاز و کاربردی پاسخگو باشد. انواع پنجره دوجداره بر اساس متریال و اندازه قابل ساخته شدن است و شما می توانید پنجره دلخواه خود را از بین تنوع گسترده ای از مدل ها انتخاب و خریداری کنید. جنس فریم پنجره، نوع نصب و از همه مهم تر، اندازه و ابعاد پنجره اصلی ترین موارد تعیین نوع پنجره دوجداره هستند.

استعلام آخرین قیمت پنجره دوجداره از پنسروین

قیمت پنجره دوجداره ارتباط زیادی به نوع آن دارد. همه مواردی که پیشتر در مورد نوع پنجره ذکر شد اینجا نیز تأثیر مستقیمی بر روی قیمت دارند.
یکی از این عوامل تأثیرگذار، نوع نصب و ساخت پنجره است. برخی از پنجره ها به صورت قالب هستند و در قاب پنجره قبلی نصب می شوند. برخی دیگر نیز قاب و فریم جدیدی دارند و در حین مراحل نصب آن ها نیاز به تخریب فریم پنجره داخل ساختمان وجود دارد. به همین دلیل نوع نصب پنجره دوجداره در قیمت آن تأثیر زیادی دارد.
جنس فریم و متریال ساخت پنجره نیز اهمیت زیادی هم در کیفیت پنجره دو جداره و هم در قیمت آن دارد. انواع مختلفی از شیشه قابل به کار رفتن در پنجره دوجداره هستند که کیفیت آن ها کیفیت خروجی کار را تعیین می کند. فریم پنجره نیز می تواند از جنس های مختلفی نظیر فلز، upvc و غیره ساخته شود که این موضوع نیز خود در قیمت پنجره دوجداره تأثیر گذار است.
قیمت پنجره دوجداره بدون در دست داشتن ابعاد، نوع پنجره و تعداد پنجره های باز شو، عملا غیرممکن است. علاوه بر ویژگی ها و مشخصات خود پنجره، قیمت ها ممکن است به علت نوسانات قیمتی نیز دستخوش تغییر شوند. بهتر است برای استعلام قیمت پنجره دو جداره با گروه پنسر تماس گرفته شود تا اطلاعات دقیق تری در مورد قیمت در اختیار شما مشتریان گرامی قرار داده شود.

پنسر وین | نمایندگی رسمی درب و پنجره دوجداره

برای استعلام قیمت پنجره دو جداره با گروه پنسر وین تماس بگیرید.

[ پروژه های اجرا شده پنجره دو جداره پنسر وین ]

نصب پنجره دوجداره upvc با گروه پنسروین

با ورود پنجره های دوجداره به بازار ساخت و ساز و مشاهده زیبایی و راحتی آنها گاهی نیاز به تعویض پنجره های چوبی و یا فلزی قدیمی با پنجره های یو پی وی سی احساس می شود . کار تعویض و نصب پنجره های دو جداره یا یو پی وی سی با پنجره های قدیمی کار بسیار دقیق و حساسی است که بهتر است توسط یک گروه کارشناس و متخصص انجام شود. در غیر اینصورت در اثر نصب غیر اصولی و نا صحیح نه تنها از مزایای استفاده بهرمند نمی شویم بلکه از دردسرهای بعدی آنها نیز مانند ورود آب باران، سر و صدا، گرد و غبار، حشرات و … در امان نخواهیم بود. بنابراین تعویض و نصب این درب ها و پنجره ها را بهتر است به شرکتهای معتبر سپرده و از خدمات گارانتی آنها نیز بهرمند شویم.

آدرس دفتر گروه پنسروين

آدرس شرکت پنسروین

ولنجک نبش ششم، پلاک ۸، واحد ۵، طبقه اول

مشاور رايگان گروه پنسر وين

ساعت کاری شرکت پنسروين

از 8 صبح تا 8 شب

آدرس دفتر گروه پنسروين

ارتباط سریع با پنسروین

 91 89 694 0912