پنجره دوجداره بالکنی و سرویس

پنجره دوجداره بالکنی و سرویس بهداشتی

در این بخش قصد داریم شما را با پنجره دوجداره بالکنی و سرویس آشنا کنیم. ابتدا نیاز است انواع این محصولات را بشناسید و سپس به بررسی جزئیات آن ها به دقت بپردازید. در پایان نیز نکات مهمی که برای خرید آن ها باید در نظر بگیرید آورده می شود.

پنجره دوجداره بالکنی

پنجره دوجداره انواع مختلفی دارند. بهترین ترکیب پنجره دوجداره بالکنی یک مجموعه ای از برخی انواع است. به زبان ساده تر اینکه این پنجره از ترکیب پنجره دوجداره ثابت، دو جداره تک حالته و دو جداره دو حالته ساخته می شود. البته توجه داشته باشید هیچ اجباری وجود ندارد که همه این ترکیب را به کار ببرید. می توانید سایر انواع پنجره های دو جداره را برای بالکن استفاده کنید.
اما چرا این ترکیب این سه نوع پنجره بهترین حالت برای بالکن است؟

معمولا بالکن برای نگهداری گیاهان استفاده می شود و نیاز است هوا و نور به طور مناسب به گیاه برسد. با این ترکیب همزمان هم نور به داخل وارد می شود و هم از تبادل دمای ناخواسته جلوگیری خواهد شد.طبق جزییات پنجره دو جداره تراس معمولا افرادی که دوست دارند در منزل و آپارتمان از گل و گیاه نگهداری کنند، بهتر است برای بالکن از این نوع پنجره ها استفاده کنند. شما دیگر نه نگران مصرف بیش از حد انرژی خواهید بود و نه نگران نرسیدن نور و حرارت مناسب به گیاهان. شکل ظاهری این نوع پنجره بسیار زیبا است و چه از داخل و چه از خارج ساختمان، نمایی جذاب را شاهد خواهید بود.

پنجره دوجداره سرویس بهداشتی

برای سرویس های بهداشتی انواع گوناگونی از پنجره دو جداره استفاده می شود. اما اگر اینجا بخواهیم یکی از بهترین انتخاب ها را معرفی کنیم، باید به انواع پنجره سایبانی اشاره کنیم. در سرویس های بهداشتی، استفاده از پنجره های کلنگی یا آکاردئونی معمولا مناسب نیست. فضای این سرویس ها کم بوده و بهتر است در زمان باز شدن پنجره کمترین فضا اشغال شود.
از طرفی دیگر پنجره های سایبانی بر اساس محور افقی باز و بسته می شوند. لذا کمک می کنند انتقال هوا بسیار بهتر صورت بگیرد. به این شکل نیاز نیست جهت انتقال هوا پنجره بیش از اندازه باز شود، بلکه با فاصله ای بسیار کم این انتقال صورت می گیرد.
آیا انواع دیگر پنجره برای سرویس مناسب نیستند؟

در پاسخ به این سوال باید در نظر داشت که پنجره سایبانی یک پیشنهاد است و نه یک اجبار. همچنین باید ابتدا محل استفاده را به خوبی بررسی کرد. ممکن است بر اساس ساختمان، وضعیف آب و هوا و یا بنا به نیاز خاص یک مصرف کننده، استفاده از پنجره های دیگر مناسبتر باشد.

چطور از انتخاب درست پنجره بالکنی و سرویس اطمینان کسب کنیم؟

برای اینکار قطعا نیاز است یک متخصص اطلاعات اولیه را از شما بگیرد و با توجه به نیاز پیشنهادات لازم را ارائه دهد. اگر در انتخاب دچار شک شدید و یا نیاز به راهنمایی داشتید، با کارشناسان ما در پنسر وین تماس بگیرید. آن ها شما را راهنمایی می کنند تا بتوانید بهترین انتخاب را بر اساس محل استفاده داشته باشید.

قیمت پنجره های دو جداره بالکنی و سرویس چقدر است؟

بسیاری مواقع برای خرید ابتدا قیمت را می پرسیم. اما آیا می شود برای همه چیز بدون محاسبه، یک قیمت ارائه کرد؟

حداقل برای پنجره های دوجداره پاسخ به این سوال منفی است!

محاسبه قیمت پنجره دوجداره به چندین فاکتور بستگی دارد. فقط یک نوع پنجره دوجداره وجود ندارد، بلکه انواع گوناگونی از محصولات برای انتخاب وجود دارد. قطعا چندان دور از ذهن نیست که هر کدام از این انواع، قیمت متفاوتی دارند.
اما به جز موضوعی که در بالا بیان شد، ابعاد هم بسیار مهم است. همه ما می دانیم که پنجره ها در ابعاد مختلفی هستند. پس برای مشخص شدن هزینه، باید دید به چند مترمربع پنجره نیاز داریم.

چند نکته مهم برای خرید پنجره دوجداره سرویس و بالکن

در پایان می خواهیم چند نکته مهم را به شما یادآوری کنیم تا یک خرید مطمئن داشته باشید.
برای انتخاب میان دو محصول، فقط قیمت را مقایسه نکنید!

توجه داشته باشید که تفاوت قیمت، به علت تفاوت کیفیت و مواد به کار رفته در پنجره است. پس اگر ملاک ما فقط قیمت باشد، نتیجه مناسبی به دست نمی آوریم.
همیشه بهترین نوع پنجره دو جداره برای همه وجود ندارد. بهترین پنجره دو جداره بر اساس نیاز و محل مورد استفاده قابل بررسی است. انتخاب این موضوع کمی تخصصی است و نیاز به اطلاعات دارد. اگر اطلاعات کافی ندارید، هیچ نگران نباشید!

ما در پنسر وین آماده هستیم تا شما را راهنمایی کنیم.