پنجره دوجداره آکاردئونی

پنجره دو جداره آکاردئونی چیست؟

پنجره ها در ظاهر ساختمان چه از داخل و چه از خارج تأثیرگذار هستند. اما امروزه علاوه بر زیبایی، مدیریت مصرف انرژی هم اهمیت دارد. پنجره های دوجداره این کار را برای ما انجام می دهند و مصرف انرژی به میزان بسیار زیادی در ساختمان کاهش پیدا می کند. اما این تمام ماجرا نیست!

پنجره دوجداره می توانند عایق صوتی هم باشند. زندگی در محیط های پر سر و صدای شهری، ما را نیازمند به پنجره هایی می کند که بتوانند از ورود صدا جلوگیری کنند. طبعا زندگی در یک محیط آرام می تواند به سلامت روحی و روانی ما کمک شایانی کند. پس بی دلیل نیست که همه به سمت خرید پنجره های دو جداره می روند.
حال بهتر است به بررسی سوالی بپردازیم که در بالا مطرح کردیم. پنجره دوجداره آکاردئونی، همانطور که از نامشان پیداست، ظاهری شبیه به آکاردئون دارند. به این صورت که در هنگام بازکردن پنجره، لنگه ها روی هم قرار می گیرند. طبعا همانطور که می توانید حدس بزنید، اگر این پنجره ها دوجداره ساخته شده باشند، به آن ها پنجره دو جداره آکاردئونی می گوییم. نام انگلیسی این محصولات Folding (فولدینگ) به معنای تاشو است.

پنجره دوجداره آکاردئونی چه مزایایی دارند؟

حالا که با کلیت ظاهر این پنجره ها آشنا شدیم، نیاز است بدانیم که دقیقا چه مزایایی دارند.
از ویژگی ها و مزایای این محصولات می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• قابلیت استفاده برای پنجره های عریض
• عایق بودن در برابر حرارت و صدا
• نصب ساده و آسان
• دید کامل به خارج در هنگام جمع شدن
• دسترسی زیاد به فضای خارج از ساختمان

 

این پنجره ها در چه ابعادی ساخته می شوند؟

در پاسخ به این سوال باید حداقل ابعاد را در نظر گرفت. این مدل ها زمانی قابل استفاده هستند که حداقل عرض پنجره ۲ تا ۳ متر باشد. به جز این موضوع محدودیت دیگری در ساخت ابعاد این پنجره ها وجود ندارد. البته زمانی که می خواهید برای ابعاد بزرگ از آن ها استفاده کنید، حتما باید از کیفیت و جنس ساخت آن ها اطمینان کامل کسب کنید.

مکان های مناسب استفاده از پنجره دوجداره آکاردئونی

احتمالا شما هم به این فکر افتاده اید که برای منزل یا پروژه های ساختمانی از پنجره دوجداره آکاردئونی استفاده کنید. این نوع پنجره ها هیچ گونه محدودیت استفاده ندارند. فقط کافی است عرض پنجره بیش از دو الی سه متر باشد. پس هیچ نگران نباشید، خواسته شما برای داشتن این نوع پنجره قابل دستیابی است.

خرید پنجره دوجداره آکاردئونی

پیش از خرید حتما با یک متخصص مشورت کنید. چطور یک متخصص پیدا کنیم؟

ساده است، با پنسر وین تماس بگیرید! بدون شک همه ما می خواهیم در زمان خرید یک محصول اطمینان حاصل کنیم که انتخابمان درست باشد. برای اینکار نیاز به راهنمایی کامل و دقیق وجود دارد. بدون اطلاعات کافی ممکن است انتخابی اشتباه انجام دهیم که هزینه های سنگینی برای ما داشته باشد.

تغییر یک انتخاب اشتباه، گاهی بسیار سخت و دشوار خواهد بود. پس باید از ابتدا مسیر درست را انتخاب کنیم.
یک نکته را در زمان خرید فراموش نکنید، کیفیت محصول بسیار مهم است. هیچ گاه کیفیت را فدای قیمت نکنید. برخی از افراد از عدم اطلاع مشتریان نسبت به مواد به کار رفته در پنجره ها سو استفاده می کنند و محصولاتی با کیفیتی پایین در اختیار خریدار قرار می دهند. همیشه وقتی با قیمتی بیش از اندازه متفاوت روبه رو می شوید، شک کنید و به دنبال بررسی دقیق باشید.

عوامل تأثیر گذار در قیمت پنجره دوجداره آکاردئونی

همانطوری که اطلاع دارید در قیمت پنجره های دوجداره چندین فاکتور تأثیرگذار وجود دارد. از جنس پروفیل ها، یراق آلات پنجره دوجداره و شیشه ها گرفته تا ابعاد از جمله مواردی هستند که در قیمت نهایی اثرگذار هستند. با توجه به این موضوعات، زمانی که قصد خرید دارید باید ابتدا به فروشنده اطلاعات دقیق از محل استفاده بدهید و ایشان با توجه به تمامی موارد هزینه را برای شما محاسبه کند.
ما در پنسر وین با توجه به این فاکتورها قیمت را به مشتریان اعلام می کنیم تا بتوانند به سادگی تصمیم گیری کنند. پس اگر قصد خرید این محصولات را دارید، حتما با ما تماس بگیرید و از قیمت ها مطلع شوید.