مدل پنجره دو جداره دو حالته

پنجره دو جداره دو حالته

یراق پنجره دوجداره دو حالته

یراق آلات، نقش بسیار مهمی را در پنجره های دوجداره باز می کنند. این یراق آلات هر کدام برای یک نوع از پنجره ها ساخته می‌شوند. انواع پنجره هایی همچون تک حالته، دو حالته، سایبانی و آکاردئونی هر کدام از یک نوع یراق آلات استفاده می‌کنند. در پنجره دو جداره دو حالته این یراق آلات به این صورت عمل می‌کنند که به شما اجازه می دهند پنجره را به دو حالت مختلف باز کنید. می‌توانید آنها را مانند پنجره های معمول و آشنایی که بارها آنها را دیده‌اید باز کنید. در حالت دوم و بر اساس نوع نصب و ساخت، می توانید پنجره را از بالا و یا از پایین باز کنید. این حالت برای زمانی استفاده می شود که می خواهید از پنجره برای تهویه هوا استفاده کنید. در این پنجره‌ها، یراق آلات نقش مهمی ایفا می‌کنند. باید بتوانند به خوبی وزن پنجره را در هر دو حالت تحمل کنند.

نصب و اجرای پنجره دوجداره دو حالته

نصب و اجرای هر کدام از انواع پنجره های دو جداره متفاوت می باشند. پنجره های دوحالته به ما امکان می دهند تا بتوانیم بر اساس نیاز پنجره خود را باز کنیم. همیشه نیاز نیست پنجره بصورت کامل باز باشد. گاهی تنها می‌خواهیم از هوای تازه استفاده کنید. در این زمانها بالای پنجره را باز می کنیم، اما مجبور نیستیم برای آن پرده‌ها را کنار بزنیم. گاهی ممکن است بخواهیم برای دید کامل، پنجره را باز کنیم. در هر دوی این حالت ها پنجره دوجداره عملکرد فوق العاده‌ای دارد. برای اینکه این عملکرد بتواند به خوبی انجام شود، باید پنجره به درستیی نصب شود. هرگونه ایراد در زمان نصب، باعث لنگی پنجره پس از چند بار باز و بسته کردن آن می‌شود. حتی ممکن است به یراق آلات آن نیز آسیب فراوانی برساند. نصاب به خوبی پنجره را برای شما نصب کرده و از تراز بودن آن اطمینان حاصل می‌کند.

قیمت پنجره دوجداره دو حالته

قیمت پنجره دو جداره دو حالته چند است؟

هیچگاه نمیتوان پاسخ یکسانی برای این سوال داشت.

چرا که عوامل زیادی در قیمت دخیل هستند.

جنس پروفیل های به کار رفته در این پنجره ها، تاثیر مستقیمی بر روی قیمت می‌گذارد.

یراق آلات استفاده شده هم در این موضوع اثر گذاری زیادی دارند.

به جز این موارد ضخامت شیشه ها، ابعاد پنجره و موارد دیگری هم دخیل هستند.

با توجه به همه اینها، محاسبه قیمت نمی‌تواند بسیار کلی باشد.

باید به دقت هر کدام از این موارد بررسی شوند تا قیمت مناسبی به شما ارائه شود.

برخی از فروشندگان بدون توجه به این موارد تنها با ابعاد قیمت را اعلام میکنند.

این موضوع به شدت به ضرر شما خواهد بود. چراکه آنها برای اینکه از ضرر نکنند،

همه پنجره ها (که از انواع مختلفی پروفیل، ضخامت مختلف شیشه دو جداره و … در آنها استفاده شده) را به قیمت گرانترین محصولات خود می‌فروشند.