هزینه تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

تعویض پنجره قدیمی با دوجداره

در چه مواردی تعویض پنجره قدیمی با دوجداره را انجام می دهیم؟

ما در این مجموعه نیروهای متخصص و با تجربه ای را برای کار نصب و تعویض پنجره ها استخدام کرده ایم، به همین دلیل قادر هستیم تا انواع پنجره های قدیمی از جنس های چوبی، آلومینیومی، آهنی و سایر جنس های موجود را با پنجره های جدید تعویض کنیم. همچنین اگر ساختمانی دارای پنجره دوجداره قدیمی یا بی کیفیت باشد، توسط نیروهای مجرب ما در مجموعه پنسر وین؛ بدون هیچ خرابی بازسازی می شود.

نحوه تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

فرقی نمی کند پنجره دوجداره جدیدی که قرار است آن را به جای پنجره قدیمی خود نصب نمایید از چه جنسی باشد، عملیات تعویض به بهترین نحو ممکن انجام شدنی است. پنجره های دوجداره نسل جدید این امکان را به وجود آورده‌اند تا عملیات نصب بسیار ساده تر و سریع تر از گذشته انجام شود. انواع مختلفی از پنجره های دوجداره وجود دارند که هر یک به شیوه‌ای خاص باز و بسته می شوند.

اجرا عملیات تعویض و نصب در کیفیت باز و بسته شدن این پنجره ها و کیفیت عایق بودن آنها تاثیرگذار است. طریقه تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره به این شکل است که ابتدا لنگه های پنجره قدیمی از لولا جدا شده و پنجره های قدیمی به طور کامل حذف می شوند. سپس تنها چهارچوب باقی می ماند که برای نصب پنجره جدید آماده می شود. در نهایت پنجره دوجداره جدید بر روی چهارچوب نصب می شود.

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره بدون تخریب

خوشبختانه امروزه شرایطی مهیا شده است تا برخی از شرکت های تولید کننده پنجره دوجداره، بدون تخریب دیوارها، تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره را انجام دهند. ما نیز مفتخر هستیم تا در مجموعه پنسر وین علاوه بر فراهم کردن بهترین پنجره های دوجداره، با استخدام نیروهای متخصص و حاذق، تعویض پنجره های قدیمی شما را بدون آسیب و تخریب دیوارها انجام دهیم.
معمولا تعویض کردن پنجره ها به دو شکل نوسازی و بازسازی انجام می شود. در بازسازی پنجره های قدیمی، تغییری در فریم پنجره ایجاد نمی شود بلکه بدنه پنجره قدیمی با پنجره دوجداره جدید تعویض می شود اما اگر پنجره از نوع چوبی و آلومینیومی باشد، فریم های آن با کمترین میزان خرابی تعویض می شوند و در زمان کوتاهی با پنجره جدید جایگزین می شوند.

مهم ترین دلیل برای تعویض پنجره های قدیمی، عایق نبودن آن هاست.

اولین و مهم ترین عاملی که باعث شده است که اغلب مصرف کنندگان به تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره تمایل داشته باشند، عایق بودن پنجره های دوجداره است. در واقع ساختار بی نظیر پنجره های دوجداره، عاملی است که باعث شده است تا از آن به عنوان یک پنجره با عایقی چند گانه یاد شود.
پنجره های جدید برخلاف پنجره های قدیمی باعث ورود انواع صدا به داخل ساختمان نمی شوند و عایق مناسبی برای صدا و صوت هستند. پنجره دوجداره دارای شیشه هایی با ضخامت زیاد هستند که در کنار یراق آلات با کیفیت، می توانند مانع از خروج گرما یا سرما شوند؛ به همین دلیل به عنوان نوعی عایق سرما و گرما شناخته می شوند.
علاوه براین، در میان شیشه های این نوع پنجره از نوعی گاز آرگون استفاده می شود که در نهایت باعث می شود تا منافذ موجود در میان شیشه ها کاهش یابد و احتمال نفوذ باران به فضای داخلی ساختمان، به حداقل برسد. پروفیل upvc به کار رفته در پنجره دوجداره، برخلاف پنجره های فلزی و چوبی قدیمی، تحت هیچ شرایطی باعث ورود سرما و گرما از محیط بیرون ساختمان نمی شود.

طریقه تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

هزینه تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

در خانه‌ای زندگی می کنید که پنجره هایش قدیمی است و از مزیت های برخورداری از پنجره دوجداره بی بهره هستید؟

به هنگام خواب و استراحت سر و صدای ساختمان سازی و تردد ماشین ها شما را آزار می دهند؟

وقتی هوا سرد است باید انرژی زیادی مصرف کنید تا خانه خود را گرم کنید؟

راه حل تمامی مشکلات شما عوض کردن محل زندگیتان نیست. آسان ترین و کم هزینه ترین راه حل برای شما تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره است. هزینه تعویض پنجره معمولی با پنجره دو جداره بسیار پایین تر از این است که بخواهید به خانه ای جدید نقل مکان کنید. قیمت پنجره دوجداره نسبت به مزیت هایی که دارند بسیار مقرون به صرفه می باشد.

نگران نباشد تعویض پنجره ها خیلی هزینه بر نبوده و شما به راحتی و با اختصاص مبلغی نه چندان زیاد می توانید این کار را انجام دهید.

مطمئن باشید که متخصصان ما تا زمانی که از سلامت پنجره های جدید اطمینان حاصل نکنند مکان را ترک نخواهند کرد.

نمایندگی تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

پنجره های قدیمی شامل چه نوع پنجره هایی می شود؟

پنجره های قدیمی نیز مانند پنجره هایی که در دنیای امروز با متریال های مختلف تولید می شوند، متنوع هستند. در گذشته از مواد اولیه مختلفی مانند آلومینیوم، چوب و آهن برای ساخت انواع پنجره استفاده می شد اما معایب متعدد این پنجره ها نسبت به پنجره های جدید upvc باعث شده است تا از میزان محبوبیت آن ها کاسته شود.

برای مثال در سال های ابتدایی، از چوب برای ساخت انواع پنجره استفاده می شد. اغلب پنجره های چوبی زیبا هستند و در کنار شیشه های رنگی باعث جلوه متفاوت خانه ها می شوند اما چوب به هیچ عنوان نمی تواند مقاومت مناسبی در برابر آب و رطوبت داشته باشد؛ به همین خاطر بعد از گذشت مدتی، به دلیل برخورد با آب‌، دچار پوسیدگی می شود و نیاز به تعویض دارد.

پنجره های آهنی و آلومینیومی برخلاف پنجره های چوبی دارای مقاومت بسیار زیادی در برابر آب هستند اما به آسانی گرما و سرما را از خود نفوذ می دهند و باعث گرم شدن یا سرد شدن فضای داخل ساختمان می شوند. امروزه از تمام پنجره های چوبی و آلومینیومی به عنوان پنجره قدیمی یاد می شود که آن ها را با پنجره های دوجداره از جنس upvc تعویض می کنند.

نمایندگی تعویض پنجره معمولی با پنجره دوجداره

از پنجره های قدیمی خود خسته شده اید و به دنبال تعویض آنها با پنجره های دوجداره باکیفیت جدیدی هستید، که ظاهر جذابی نیز برای مکان شما ایجاد کند؟

برای اینکه بدون مواجه با هیچ سختی و مشکلی به هدف خود برسید.

کافی است تا تنها به نمایندگی تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره ما مراجعه نمایید.

ما با داشتن تیمی از متخصصان نصب پنجره های دوجداره، تعویض پنجره های شما را با استاندارترین روش های روز دنیا انجام می دهیم.

از دیگر مزیت های مراجعه به نمایندگی این است، که شما برای تعویض پنجره های خود با قیمت های واقعی و منصفانه‌ ای روبه رو خواهید شد.

کارشناسان ما با بررسی محیط نصب و نوع پنجره قدیمی، هزینه منصفانه و معقولی برای تعویض پنجره ها در نظر خواهند گرفت.

مطمئن باشید که متخصصان ما تا زمانی که از سلامت پنجره های جدید اطمینان حاصل نکنند مکان را ترک نخواهند کرد.

مزایا و ضرورت تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره

پیشرفت تکنولوژی موجب شده است تا امروزه از متریال های متنوعی برای تولید تجهیزات ساختمانی استفاده شود. پنجره نیز از جمله ملزومات ساختمانی است که امروزه با استفاده از بهترین متریال و زیباترین طرح ها ساخته می شود.
پنجره های دوجداره و سه جداره به عنوان نمونه های جدید پنجره ساختمانی شناخته می شوند.

مزایای استفاده از پنجره های دوجداره نسبت به پنجره های قدیمی، باعث ترغیب بسیاری از مصرف کنندگان به تعویض آن ها شده است.

مزایا و ضرورت تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره در ادامه بیان شده است:

1. جلوگیری از ورود سرما و گرمای بیش از حد به داخل ساختمان
2. جلوگیری از هدر رفتن انرژی به دلیل عایق نبودن پنجره های قدیمی
3. کاهش هزینه های مرتبط با مصرف انرژی برق و گاز
4. زیباسازی فضای داخلی و بیرونی انواع ساختمان اداری و مسکونی
5. مراقبت و نگهداری آسان پنجره های جدید
6. افزایش امنیت و جلوگیری از سرقت در ساختمان های مسکونی
7. جلوگیری از نفوذ آب و اشعه های مضر خورشید به داخل ساختمان

5/5 - (1 امتیاز)